XXL Nutrition

allemaal aan de vitamine D

Correctie: alle MANNEN aan de vitamine D...

Jij bent wel gek op ergogenics - of niet?!

Nice, nooit eerder van gehoord trouwens.

wat is het nou, de ene keer chocomel, de andere keer vitamine d, bcaa etc. Wat smeer je ons allemaal aan skinnie?

Had net een bump gemaakt van een oud topic, zelfde onderwerp.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/vitamine-d-iedereen-moeten-nemen-67160/index4.html

In dat topic staat heel veel wat het lezen waard zijn.

*Oke je hebt dus B1-2-3 welke moet je nu slikken?
*Vitamine D gaat samen met calcium maar moet dat samen geslikt worden, de meeste van ons krijgen zoveel zuivel binnen dat we clsium genoeg hebben, niet?
*iemand een suggestie waar goed vitamine D te koop is voor weining? (los van levertraan)

Laatst bewerkt:
Ging me toch al een potje bestellen bij xxl.

Vooral handig in de winter om te nemen: vitamine D wordt nl aangemaakt wanneer er zon op onze huid komt, in de winter is dus quasi iedereen hier vitamine D deficiënt.

Wat ook supergoed werkt (tenzij je een superdude-huilie bent) is een eetlepel levertraan in de avond innemen :) zit ook nogeens een hele hoop andere zooi in die je helpt.

Ik gebruik Lovitran, het is vrijwel overal verkrijgbaar (heb die van mij bij de apotheek gehaald).

http://www.drogisterij.net/Lovitran_levertraan/P/2571534/direct

Nice, wist ik nog niet :)
Maar op xxl nutrition staat dat je 1 capsule per 3 dagen moet nemen...
Lijkt me beetje weinig, niet?

Vanaf 10.000 IU per dag kan het wel toxisch gaan werken dus pak niet teveel!! 5000 per dag is ook al aardig hoog imo... Misschien toch houden aan de beschrijving van XXL (2 per week)

Is het beter om dagelijks 1000 IU Vit D3 te slikken of 5000 IU D3 om de 3 dagen?
Moet je ook je calcium inname omhoog krikken of is daarvoor dagelijks een littertje halfvolle melk genoeg?

Laatst bewerkt:
ik koop vit. D [Link niet meer beschikbaar] (samen met anderen en andere supplementen). Nergens goedkoper gevonden tot nu toe, ook al betaal je hier wat meer verzendkosten. Het duurt alleen wel een week of twee voordat je het binnen hebt.

Neem het ook al een aantal maanden.
Het zal vast helpen.
Maar je merkt er verder niets van dus verwacht geen wonderen zoals het op ergogenics word beschreven haha.

Heb ze van xxl. Neem er zon 2 a 3 per week.

Doe ik ook al een tijdje, zeker goed.

5000 units van xxl, pak het om de twee dagen, dus ma wel dinsdag niet woe wel. etc.

• Topic Starter Topic Starter
als ik het goed lees maak je dorr een 1/2 uur in de zon te gaan zitten 10.000 i.e. aan...

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven