MuscleMeat

Aller eerste kuur dianabol?

Status
Niet open voor verdere reacties.

AF junkie

Novice
Waardering
0
goedenavond mensen,

ben nieuw in dit forum, dus als mijn topic verkeerd is geplaatst( willen jullie hem dan op de goede plaats zetten),alvast mijn excuses hiervoor.

Even voorstellen:cool: : heet andreas, ben 1.75 groot, 85 kg (lees eerst hieronder voordat jullie commentaar geven op mijn gewicht & vet percentage)21%.

Mijn naam ( AF) staat voor : American Football. Zoals velen weten zitten daar ook flinke jongens bij. Ben al sinds lange tijd op zoek naar een goede kuur. Om het even op z'n "boers"te zeggen: Ik sta in de o-line en ik moet gewoonweg breder worden, een stuk breder.

Voordat ik me hier heb geregistreerd, heb ik natuurlijk veel stukken gelezen over anabolen& de reacties van mede-forummers. dus:
- ik weet zelf dat het niet goed voor m'n gezondheid is
- met 18 jaar is het af te raden
- etc.etc
Dus kom aub niet aanzetten met een of ander "leerzaam" antwoord, want daar zit ik niet op te wachten.

Ik heb een aabod gekregen voor dianabol.( voor een belachelijk hoge prijs, maar zo goed als zeker echte). Ik weet dus ook niet of dit het juiste supplement voor mij is, hoeveel welke nakuur of iets in de richting van.

Willen jullie je reactie dan ook zo simpel mogelijke houden, dus niet met professionele termen beantwoorden, zodat ik als "amateur" het ook begrijp:D

Ik hoor graag jullie advies:wave:

groetjes Andreas

- Je bent 18 jaar
- verkeerde sectie

• Topic Starter Topic Starter
hmmm.. ok:rolleyes:

don't know what you mean my friend, maargoed zal een verder kijekn

gr.

Dianabol only is niet slim.

wat is beter dan?

zoals ik in mijn eerste post al schreef zat ik op zo'n antwoorden niet te wachten, niet aanvallend bedoeld, maar wil info waar ik iets aan heb

gr.

wat is volgens jou dan een beter supplement om mee te beginnen in mijn situatie?

zoals ik in mijn eerste post al schreef zat ik op zo'n antwoorden niet te wachten, niet aanvallend bedoeld, maar wil info waar ik iets aan heb

gr.
Het beste wacht je wat langer, maar als je dead set bent.

Doe dan als eerste kuur,

Week 1-10: 500mg Test Enth /W
week 13-15: Nakuur Nolvadex 13 = 40mg /ED 14 = 20mg /ED 15 = 20mg /ED

Lekker simpel. Eventueel Dbol erbij maar niet dbol only.

Dus kom aub niet aanzetten met een of ander "leerzaam" antwoord, want daar zit ik niet op te wachten.

dan heeft vermoedelijk niemand wat te zeggen hier als jij niet van "leerzaame" dingen houd.

mij maakt het ook geen hol uit of jij met 18 steroiden neemt, maar jij noemt je zelf amateur... en wilt steroiden nemen.. :rolleyes: deze formule klopt niet.

probeer eerst de belangrijkere dingen te begrijpen en meer als "amateur" wordt voordat je over steroide nadenkt.

doe je het toch, dan geen dianabol only maar een "normale" kuur bijv. als in gorillors post

Het beste wacht je wat langer, maar als je dead set bent.

Doe dan als eerste kuur,

Week 1-10: 500mg Test Enth /W
week 13-15: Nakuur Nolvadex 13 = 40mg /ED 14 = 20mg /ED 15 = 20mg /ED

Lekker simpel. Eventueel dianabol erbij maar niet dianabol only.

en wat is in 't algemeen de werking ervan? natuurlijk is het voor elk lichaam anders, maar ik neem dat je groot verschil ziet tussen week 1 en 15 toch?

heel erg bedankt voor je advies

gr

dan heeft vermoedelijk niemand wat te zeggen hier als jij niet van "leerzaame" dingen houd.

mij maakt het ook geen hol uit of jij met 18 steroiden neemt, maar jij noemt je zelf amateur... en wilt steroiden nemen.. :rolleyes: deze formule klopt niet.

probeer eerst de belangrijkere dingen te begrijpen en meer als "amateur" wordt voordat je over steroide nadenkt.

doe je het toch, dan geen dianabol only maar een "normale" kuur bijv. als in gorillors post

ik noem mezelf amateur omdat ik er niet erg veel vanaf weet en dat is ook de reden waarom ik me hier heb geregistreerd.

ik noem mezelf amateur omdat ik er niet erg veel vanaf weet en dat is ook de reden waarom ik me hier heb geregistreerd.

dan zorg er eerst voor dat je meer van voeding / training en rust leert voordat je meteen met steroiden begint.

zonder die eerste 3 punten, heeft een kuur ook totaal geen zin, behalve het schadelijke deel van de kuur.

dan zorg er eerst voor dat je meer van voeding / training en rust leert voordat je meteen met steroiden begint.

zonder die eerste 3 punten, heeft een kuur ook totaal geen zin, behalve het schadelijke deel van de kuur.

behalve het laatste ( ben namelijk redelijk "actief") zit het bij mij wel goed. Mijn voeding is afgestemd doorn dieetist en m'n trainingsschema door een ex-nfl ( amerikaanse football league) speler, dus dat is het probleem niet. Ik snap ook jouwn bedenkens. Maar je zou mij ook wel moeten begrijpen..

behalve het laatste ( ben namelijk redelijk "actief") zit het bij mij wel goed. Mijn voeding is afgestemd doorn dieetist en m'n trainingsschema door een ex-nfl ( amerikaanse football league) speler, dus dat is het probleem niet. Ik snap ook jouwn bedenkens. Maar je zou mij ook wel moeten begrijpen..

plaats maar eens je trainings en voedings schema ?

Durf je wel te prikken dude? Van tabletten moet je niet veel verwachten.

Maar 1,75 kg en 85 kg is niet slecht.

wilde eerlijk gezegd oraal beginnen?
Weet het niet hoor...Heb zelf nooit gekuurd maar ken er genoeg die het wel doen. Allemaal prikken ze omdat dat gewoon beter is.
Aardige kilos kun je ermee pakken. Die tabeltten pis je zo weer uit. Je bent wel even sterk hoor. Maar je wilt het ook blijven denk ik ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven