AF junkie
Novice
- Waardering
- 0
goedenavond mensen,
ben nieuw in dit forum, dus als mijn topic verkeerd is geplaatst( willen jullie hem dan op de goede plaats zetten),alvast mijn excuses hiervoor.
Even voorstellen
: heet andreas, ben 1.75 groot, 85 kg (lees eerst hieronder voordat jullie commentaar geven op mijn gewicht & vet percentage)21%.
Mijn naam ( AF) staat voor : American Football. Zoals velen weten zitten daar ook flinke jongens bij. Ben al sinds lange tijd op zoek naar een goede kuur. Om het even op z'n "boers"te zeggen: Ik sta in de o-line en ik moet gewoonweg breder worden, een stuk breder.
Voordat ik me hier heb geregistreerd, heb ik natuurlijk veel stukken gelezen over anabolen& de reacties van mede-forummers. dus:
- ik weet zelf dat het niet goed voor m'n gezondheid is
- met 18 jaar is het af te raden
- etc.etc
Dus kom aub niet aanzetten met een of ander "leerzaam" antwoord, want daar zit ik niet op te wachten.
Ik heb een aabod gekregen voor dianabol.( voor een belachelijk hoge prijs, maar zo goed als zeker echte). Ik weet dus ook niet of dit het juiste supplement voor mij is, hoeveel welke nakuur of iets in de richting van.
Willen jullie je reactie dan ook zo simpel mogelijke houden, dus niet met professionele termen beantwoorden, zodat ik als "amateur" het ook begrijp
Ik hoor graag jullie advies
groetjes Andreas
ben nieuw in dit forum, dus als mijn topic verkeerd is geplaatst( willen jullie hem dan op de goede plaats zetten),alvast mijn excuses hiervoor.
Even voorstellen
: heet andreas, ben 1.75 groot, 85 kg (lees eerst hieronder voordat jullie commentaar geven op mijn gewicht & vet percentage)21%.Mijn naam ( AF) staat voor : American Football. Zoals velen weten zitten daar ook flinke jongens bij. Ben al sinds lange tijd op zoek naar een goede kuur. Om het even op z'n "boers"te zeggen: Ik sta in de o-line en ik moet gewoonweg breder worden, een stuk breder.
Voordat ik me hier heb geregistreerd, heb ik natuurlijk veel stukken gelezen over anabolen& de reacties van mede-forummers. dus:
- ik weet zelf dat het niet goed voor m'n gezondheid is
- met 18 jaar is het af te raden
- etc.etc
Dus kom aub niet aanzetten met een of ander "leerzaam" antwoord, want daar zit ik niet op te wachten.
Ik heb een aabod gekregen voor dianabol.( voor een belachelijk hoge prijs, maar zo goed als zeker echte). Ik weet dus ook niet of dit het juiste supplement voor mij is, hoeveel welke nakuur of iets in de richting van.
Willen jullie je reactie dan ook zo simpel mogelijke houden, dus niet met professionele termen beantwoorden, zodat ik als "amateur" het ook begrijp

Ik hoor graag jullie advies

groetjes Andreas