XXL Nutrition

Allochtonen blijven achter in hoger onderwijs

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
DEN HAAG - Marokkanen, Turken, Surinamers en Antillianen doen het minder goed op de universiteit en hogeschool dan studenten van Nederlandse komaf. Ze halen minder vaak een diploma en als dat wel lukt, doen ze er langer over.

Lees meer...

Ik begin dit jaar met mijn studie bedrijfskunde dus ..we shall see :p (vwo heb ik in ieder geval wel langer over gedaan)

Nee die buitenlanders presteren gewoon slechter, klaar uit. Ga nou niet schreeuwen dat het niet klopt wanneer er harde cijfers voor zijn.

Nee die buitenlanders presteren gewoon slechter, klaar uit. Ga nou niet schreeuwen dat het niet klopt wanneer er harde cijfers voor zijn.

Waar zijn die cijfers eigenlijk? Niet dat ik je niet geloof hoor, maar ik ben er toch wel benieuwd naar.

Vraag me eigenlijk wel af wat iemand bezielt om dit als eerste post te plaatsen en dan onder de gebruikersnaam "Nu.nl".

Kan me niet voorstellen dat Nu.nl zich verlaagd tot dit soort reclames, ik zou het in ieder geval nogal zielig vinden van de beheerders van de site die ik regelmatig raadpleeg om in vogelvlucht de nieuwshoogtepunten van de dag door te bladeren :o

Dit is gewoon een gast van hier die bang is dat er gerelt word omdat ie zo'n topic opent :P vermoed ik

Haha NU.nl is een botje account die ik heb opgezet en plaatst automatisch nieuwsberichten ;)

Gewoon neutraal dus, don't shoot the messenger ;)

botenPeoples vs botenNU.nl

:D

Terug
Naar boven