XXL Nutrition

alpha-x & hgh up

Waardering
0
Lengte
1m84
beste forumleden,

onlangs ben ik begonnen met alpha-x en hgh up....hoewel ik wel verbetering en vooral meer definitie en minder vet op mn lichaam waarneem, ondervind ik ook een aantal mogelijke bijwerkingen maar ik weet niet zeker of deze toe te schrijven zijn aan het gebruik van deze middelen.

daarom zou ik graag jullie wetenschap en/of ervaring met alpha-x en hgh up willen lezen.

alvast bedankt!

Dat zij inderdaad frappante bijwerkingen die je daar opnoemt. :eek:

die bijwerkingen had ik ook ja.

• Topic Starter Topic Starter
ik typte OOK een aantal bijwerkingen, dus naast de gewenste effecten......moeilijk he lezen?

serieuze reacties aub, want ik weet niet of ik nou moet stoppen met alpha-x en hgh up of ermee door moet gaan....

ik typte OOK een aantal bijwerkingen, dus naast de gewenste effecten......moeilijk he lezen?

serieuze reacties aub, want ik weet niet of ik nou moet stoppen met alpha-x en hgh up of ermee door moet gaan....
ben je nou zom dom of ben je aan het trollen?
Als je niet noemt welke bijwerkingen het zijn, kan niemand je helpen.

ik noemde mijn bijwerkingen niet, ik vroeg naar de ervaringen en eventuele bijwerkingen van andere gebruikers van deze produkten hier maar goed....ik ben via google al een paar oudere topics hierover tegen gekomen en kwam wat herkenbare dingen tegen.

ik zelf heb last van huiduitslag ( op een plek waar je huiduitslag het minst graag wilt hebben :( ) vandaar dat ik ben gaan zoeken en vragen enzo...verder ben ik sochtends tot ver in de middag gewoon echt een zombie als ik mn porties vlak voor het slapen in neem zoals staat aan bevolen....dat doe ik dus niet meer....gewoon 2 uurtjes na mn laatste maal, maar goed dat is alsnog lastig als je er weer om 5 uur uit moet de volgende dag.

ben er nu een week mee bezig en was vooral de eerste paar dagen nogal agressief en snel geirriteerd, gelukkig is dat nu een beetje weg.

gebruik deze nu ook al een maand, geen last van bijwerkingen.

Ik merkte niks van dit spul,bedoel je dat?

Als je echt hgh up wilt waarom gebruik je gewoon niet the real deal? dan 60 euro aan een pot uit te geven wat amper werkt

het werkt wel, maar niet helemaal zoals gewenst........en aan de real deal begin ik niet, ik hoef niet per se supergroot en gespierd te worden.....ik heb het gewoon erg druk met andere dingen dan trainen, maar wil wel wat droger en gedefinieerder worden dus probeer ik mijn gebrek aan tijd om te trainen enigszins te compenseren met supplementen.

en met de combi van rpm en drive ging dat prima, maar bij mijn winkel hadden ze drive ff niet dus heb ik hghup en alpha-x genomen.

naar mijn mening zijn deze supplementen echt VEEL te duur. Die 2 potjes samen kosten wel 80 euro ofzo toch? Echt doe jezelf een plezier, en hou je iets beter aan een voedingschema, en koop een potje creatine van 15 euro. Daar doe je dan ook nog eens 3 maanden mee en heeft misschien wel meer effect dan die rommel die je nu hebt. Plus creatine heeft geen nare bijwerkingen ;-)

je hebt ergens een punt ivm de gemelde producten. Maar geen bijwerkingen van creatine? Ken mensen zat met klachten over creatine qua krampen en diarree

het werkt wel, maar niet helemaal zoals gewenst........en aan de real deal begin ik niet, ik hoef niet per se supergroot en gespierd te worden.....ik heb het gewoon erg druk met andere dingen dan trainen, maar wil wel wat droger en gedefinieerder worden dus probeer ik mijn gebrek aan tijd om te trainen enigszins te compenseren met supplementen.

en met de combi van rpm en drive ging dat prima, maar bij mijn winkel hadden ze drive ff niet dus heb ik hghup en alpha-x genomen.

Gebrek aan tijd om te trainen kun je niet compenseren met supplementen, /thread

Gebrek aan tijd om te trainen kun je niet compenseren met supplementen, /thread

Nee, idd ga ik mee akkoord..zeker bij (zo'n) supplementen moet je denk ik net hard trainen en toeleggen op u training wil je resultaten halen. Nuja, versta hem ook wel dat hij daar hoopt iets mee te kunnen compenseren, maar zonde van het geld denk ik.
Mijn ervaringen met dergelijke supps, zijn dat ze wel neveneffecten hebben die doen denken dat ze net daardoor werken. Bv die hgh up en de vermoeidheid, misschien wat droger maar niet door de stijging van test of hgh.
Maar die huiduitslag lijkt mij niet normaal, misschien even een mail sturen naar de makers van de site, makkelijk te vinden op de site

Ik denk dat je de definitie van supplementen eens moet opzoeken...

Supplementen kunnen NOOIT goede training, goede voeding en goed herstel vervangen. Nooit.

De juiste supplementen kunnen wel een positieve stimulans geven aan trainingen (pre-workouts), helpen bij herstel (bijv. amino's, whey etc) of je voeding verder aanvullen (weightgainers).
Het toverwoord is hier echter aanvullen. Heb je niet genoeg tijd of zin om echt te trainen dan bespaar je het geld want je gaat nooit het gewenste resulaat halen (en dan krijgen de supps vaak de schuld;))

OT- bijwerkingen die ik heb gehoord over Alpha-X/HG hup zijn inderdaad huiduitslag en een branderige huid rondom de anus.:o
Gaat wel gelijk weer over na het stoppen met de producten.

hahah serieus? nou gelukkig staat mijn anusje (nog) niet in de fik....maar wat jullie zeggen klinkt idd logisch, gelukkig heb ik volgende week weer meer tijd om lekker te trainen.

Terug
Naar boven