Schwarzenekkert
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m84
beste forumleden,
onlangs ben ik begonnen met alpha-x en hgh up....hoewel ik wel verbetering en vooral meer definitie en minder vet op mn lichaam waarneem, ondervind ik ook een aantal mogelijke bijwerkingen maar ik weet niet zeker of deze toe te schrijven zijn aan het gebruik van deze middelen.
daarom zou ik graag jullie wetenschap en/of ervaring met alpha-x en hgh up willen lezen.
alvast bedankt!
onlangs ben ik begonnen met alpha-x en hgh up....hoewel ik wel verbetering en vooral meer definitie en minder vet op mn lichaam waarneem, ondervind ik ook een aantal mogelijke bijwerkingen maar ik weet niet zeker of deze toe te schrijven zijn aan het gebruik van deze middelen.
daarom zou ik graag jullie wetenschap en/of ervaring met alpha-x en hgh up willen lezen.
alvast bedankt!

) vandaar dat ik ben gaan zoeken en vragen enzo...verder ben ik sochtends tot ver in de middag gewoon echt een zombie als ik mn porties vlak voor het slapen in neem zoals staat aan bevolen....dat doe ik dus niet meer....gewoon 2 uurtjes na mn laatste maal, maar goed dat is alsnog lastig als je er weer om 5 uur uit moet de volgende dag.
)