MuscleMeat

Alpha x

NickDE

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
205
Lengte
1m87
Massa
98kg
80,-e voor 1 potje is een beetje over de top IMO. Maar ik moet toegeven dat de samenstelling van het product er goed uitziet.Het komt dus alleen op de markt voor europa als antwoord op the one+2e gear.

Laatst bewerkt:
⇒3-4 kg droge spiermassa in 6 weken
⇒Bijna net zo krachtig als Testosteron Propionaat
⇒Extreem krachtig spieropbouwend

Het is bijna hetzelfde als Mass-FX. De prijs is veelste duur, en ik geloof niet in dit product. Een ieder die in deze sprookjes wel wil geloven moet het zelf weten.

Klinkt te goed om waar te zijn, als dit zou kunnen met een sup. Waarom zou je dan nog naar test etc grijpen:roflol:?

Iemand al ervaring met dit nieuwe product van Applied Nutriceuticals?

Omdat test nog altijd wat goedkoper is als dit potje :D

Dit Product moet je niet gaan vergelijken met een PH of AAS. Dit soort supplementen zorgen er meestal wel voor dat je wat langer van de PH en AAS afblijft (eigen mening/ervaring).

Eerst training en voeding dan Supplementen, dan Hi-tech supplementen (of ze werken daargelaten) eventueel PH en daarna pas AAS.

In reclames worden producten graag vergeleken met AAS omdat dit mensen aanspreekt, wel de voordelen (spieropbouw) maar niet de nadelen (bijwerkingen)

wel erg duur zeg voor zo'n potje..

2 man in de fitness gebruiken dit...
en het lijkt te werken :)

die zooi ok gehad doet niks... ofja doet wel iets het beroofd je van je geld

bij mij deed het wel wat. zware huiduitslag. Na een aantal dagen het genomen te hebben. Kortom maar niet gebruiken deze rommel
is ook de laatste en enige keer geweest dat ik een supplement gebruik. Je bent gewoon een proefkonijntje met die rommel

Terug
Naar boven