Ik heb alpha x zelf geprobeerd. Heb er zelf niet zo heel veel qua gewicht op gegained. Trainde er wel lekker op en gaf me kracht. Had wel het gevoel dat ik er iets beter door groeide dan normaal. Maar 4 kg droge spiermassa, ga je no way halen.
En 7 kg op een BSN Mass stack? Alleen als het vocht en vet is en hooguit 1 kg spier. Er zit in dat spul gewoon NIKS wat voor extra spiergroei zorgt. Het bevorderd hooguit je training een eetlust, waardoor je eventueel beter groeit. Maar 7 kg droge spiermassa kan gewoon niet. Daar mag je al met AAS echt mee in je handen knijpen als je zoiets weet te behouden na een kuur.
So don't get your hopes up. Supplementen zijn er om ervoor te zorgen dat je gemotiveerder kan trainen en soms wat harder.
Let er maar eens op:
Supplementen hebben bijna altijd creatine en caffeine gerelateerde ingredienten. Dit zijn vrijwel de enige dingen die je echt merkt.
Creatine houdt wat vocht vast, dus je wordt zwaarder en helpt klein beetje met kracht. Caffeine geeft je energie, dus je denkt dat je sterker wordt.
Beter koop je die producten los en bespaar je jezelf een hoop geld. Maarja ik geef toe, ik koop ook vaak supplementen in de hoop dat iets werkt

Maar heb er dus echt nog nooit verbluffende resultaten mee gehad. Denk dat de combi Hyperdrol en Mass FX nog het meest voor mij deed.