MuscleMeat

Alpha X

sonny91

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
17%
Heb overlaatst BSn mass stack genomen en ben hier toch een goeie 7 KG mee bijgekomen op 5 weken tijd ! Zal ook we laa nde nitrix hebben gelegen die sneller transporteert in het bloed , maar toch ! .. Ik vroeg me af ik wou eens alpha X proberen maar de supp lijtk me te mooi om ook echt als waarheid te nemen.3-4 KG drogespieren op 1 maand tijd?? IEmand ervaring? Zoek iets goed dat wel werkt !

Greets.

Heb overlaatst BSn mass stack genomen en ben hier toch een goeie 7 KG mee bijgekomen op 5 weken tijd ! Zal ook we laa nde nitrix hebben gelegen die sneller transporteert in het bloed , maar toch ! .. Ik vroeg me af ik wou eens alpha X proberen maar de supp lijtk me te mooi om ook echt als waarheid te nemen.3-4 KG drogespieren op 1 maand tijd?? IEmand ervaring? Zoek iets goed dat wel werkt !

Greets.

7kg op 5 weken ? beter mass stack als AAS dan. wat bedoel je nou met die nitrix?

• Topic Starter Topic Starter
7kg op 5 weken ? beter mass stack als AAS dan. wat bedoel je nou met die nitrix?

BSn mass stack bestaat uit No xplode , Cellmas , en nitrix

Nitrix zijn pillen die je spieren 24/24 van voeding voorzien. En zorgen ervoor dat je bloedvaten wijder staan en meer voeding naar je spieren trekt. BLijkbaar reageer ik hier goed op want ik ben ook vet bijgekomen maar toch in minieme maten ! Ik overweeg het terug te bestellen maar realiseer dat ik nu niet weer 7 kg zal bijkomen als de 1ste keer dus wil eens iets anders proberen. Toen stootte ik op Alpha X in het boekj muscle & fitness.. dusj dacht mss eens vragen hierop naar ervaringen hierrond :)

Ik ben nu bijna een week bezig met alpha x; train er heerlijk op :)
Maar voor de rest kan ik er weinig over zeggen even afwachten wat het met me doet;)

zelf nog niet geprobeerd maar kom op...
7 kg op één maand???
als het dan toch zo is zal je vooral je eigen inzet en je voedingsschema moeten bedanken...

Je bent 7 kg aangekomen. Maar wat ben je aangekomen, vet, vocht of spier? . Het belangrijkste is je vetvrije massa. Is dit ook toegenomen? Anders kunnen we allemaal dagelijks naar de bekende Fastfood ketens gaan i.p.v. hard trainen dan komen we ook kilogrammen aan.

Ik heb zelf nog geen ervaring met Alpha-X maar ik hoor er wel goede verhalen over, alleen moet je het wel iets langer gebruiken dan 4 weken. Minimaal 6 tot 8 weken.

Je bent 7 kg aangekomen. Maar wat ben je aangekomen, vet, vocht of spier? . Het belangrijkste is je vetvrije massa. Is dit ook toegenomen? Anders kunnen we allemaal dagelijks naar de bekende Fastfood ketens gaan i.p.v. hard trainen dan komen we ook kilogrammen aan.

Ik heb zelf nog geen ervaring met Alpha-X maar ik hoor er wel goede verhalen over, alleen moet je het wel iets langer gebruiken dan 4 weken. Minimaal 6 tot 8 weken.

Euh dit is gerekent zonder vocht ( het gewicht dat ik kon behouden na paar weken zonder) goeie 7 KG deels vet maar miniem zoals reeds gezegt :) Goeie Centimeter erbij bij armen etc.. vet % praktisch hetzelfe dus dat noem je dan wrs wel vetvrije massa hé^^

---------- Toegevoegd om 17:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

zelf nog niet geprobeerd maar kom op...
7 kg op één maand???
als het dan toch zo is zal je vooral je eigen inzet en je voedingsschema moeten bedanken...

Zoals ik al zei met nitrix zorgt ervoor datm uijn voeding sneller en beter word opgenomen dus ligt ook deels daaraan idd :)

Haha jij hebt geen AAS meer nodig als ik het zo hoor :D

Greets.

Is al een topic over ;):

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/nieuw-product-applied-nutriceuticals-209695/

Ik heb alpha x zelf geprobeerd. Heb er zelf niet zo heel veel qua gewicht op gegained. Trainde er wel lekker op en gaf me kracht. Had wel het gevoel dat ik er iets beter door groeide dan normaal. Maar 4 kg droge spiermassa, ga je no way halen.

En 7 kg op een BSN Mass stack? Alleen als het vocht en vet is en hooguit 1 kg spier. Er zit in dat spul gewoon NIKS wat voor extra spiergroei zorgt. Het bevorderd hooguit je training een eetlust, waardoor je eventueel beter groeit. Maar 7 kg droge spiermassa kan gewoon niet. Daar mag je al met AAS echt mee in je handen knijpen als je zoiets weet te behouden na een kuur.

So don't get your hopes up. Supplementen zijn er om ervoor te zorgen dat je gemotiveerder kan trainen en soms wat harder.

Let er maar eens op:
Supplementen hebben bijna altijd creatine en caffeine gerelateerde ingredienten. Dit zijn vrijwel de enige dingen die je echt merkt.

Creatine houdt wat vocht vast, dus je wordt zwaarder en helpt klein beetje met kracht. Caffeine geeft je energie, dus je denkt dat je sterker wordt.

Beter koop je die producten los en bespaar je jezelf een hoop geld. Maarja ik geef toe, ik koop ook vaak supplementen in de hoop dat iets werkt :D Maar heb er dus echt nog nooit verbluffende resultaten mee gehad. Denk dat de combi Hyperdrol en Mass FX nog het meest voor mij deed.

Greets.

Placebooooo :rolleyes:

7 kg meer gewicht en vet % hetzelfde betekent dus dat je ook vet gegained hebt

Het is ook gewoon een goed product.. absoluut de sterkste voor wat er aan test boosters te verkrijgen is..

Greets.

grootste gedeelte is vocht man

werkt niet. Ik kreeg er alleen huiduitslag van, dus zeker niet chill.

ik heb mijn "kuur" gisteren afgerond het is bij lekker trainen gebleven.
Geen gewichts toename niks nopes. Kwerd er wel kk geil van:eek::D

Terug
Naar boven