dus ik lees , als je orals neemt deze de lever zwaar kunnen belasten ,omdat ze direct via de poortader je lever bereiken .is het een oplossing , om ze te verspreiden over 5x in een dag en is het effect het zelfde dan qua test verhooging ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ExTreeM zei:dus ik lees , als je orals neemt deze de lever zwaar kunnen belasten ,omdat ze direct via de poortader je lever bereiken .is het een oplossing , om ze te verspreiden over 5x in een dag en is het effect het zelfde dan qua test verhooging ?
krieltje zei:maakt geen reet uit voor je lever of je hem een aantal uur zwaar belast met een hoge dosering,of coninue met een lichter dosis.Het blijft zwaar voor hem.
Regelmatig inemen geeft alleen een stabielere bloedwaarde,maar het ineens inemen van een hoge dosis schijnt ook weer voordeel op te leveren ivm afbraak.
Little Me zei:
Suat zei:Dit lijkt me onwaarschijnlijk. Afbraak schijnt ongeveer 25% te zijn. 5x 10mg inname heeft dan een afbraak van 5x2,5mg, opgeteld 12,5mg.
Neem je 50mg ineens, heb je een afbraak van 1x12,5mg.
Of er moet beweerd worden dat je bij een hogere dosis inname minder dan 25% wordt afgebroken.
Suat zei:Ik zou orals alleen nemen als aanvulling op mijn injectkuur.
Little Me zei:
ExTreeM zei:okey , ik zal het dus meer verspreiden , zodat men lever alles kan omzetten ...check.
hitman zei:De discussie is wel eens eerder gevoerd en vaak hoor je tegenstrijdige verhalen.
Indien je je orals verdeeld over de dag, probeer dit dan wel altijd op vaste tijdstippen te doen.
Ik neem ze altijd ineenkeer, maar dat is mijn keuze, daar hoeven we niet over te discussieren.
ExTreeM zei:zou je 40 mg. M1T ineenkeer nemen ? en dan nog eens 8 caps androbolic ?kan je lever dat verwerken ?
ik neem het in 2 keer want het zit maar 8 uur in je bloed . ik vroeg me wel af , als ik ze verdeel of 5 keer ,dit de leverbelasting doet afnemen ?
hitman zei:Omdat het maar 8 uur in je bloed zit is het wel belangrijk om het dus op vast tijdstippen te nemen.
Wat ik het makkelijkste vindt is 10 uur s'ochtends en 22 uur s'avonds.
Dit ivm mijn dagelijkse planning.
Of je bovenstaande ineenkeer kunt nemen, zal wel een zware belasting zijn voor je lever, zijn aardig wat capsules. Ik heb er geen ervaring mee, dus kan daar dan weinig over zeggen.
Met mijn opmerking over dat ik het liever in een keer zou doen, daarmee doelde ik op dianabol, meestal zit ik daar rond de 40 mg.
Is voor mij handelbaar.
ExTreeM zei:maandag is het gedaan met de androbolic , dan begin ik met 40 mg. M1T en 300mg.5-Diol . ik ben van plan de 40 mg. te splitsen en de 300mg 5-Diol te nemen in de ochtend samen met 20 mg M1T, een uur voor de training. jep dat zal het worden.

pcies..Little Me zei:Omdat bv je lever het niet aankan ineens zoveel ...