Fitness Seller

als je vlingk bend ken je dan beetje spieren krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vineuro

Novice
Waardering
0
lama hier je moed allen gespiert zijn en nix mankeeren en dan pas mag je hier wad zeggen dat hoeft niet
ken ook nix aan doen dat ik word blind ben

Laatst bewerkt:
wat bedoel je nou te zeggen? typ even normaal begrijpelijk Nederlands aub..

ik denk dat ik het snap wat je probeert te zeggen:
je bent gezet en wilt spieren kweken.

nee vet kan je niet omzetten in spieren, dus ga cardio doen en krachttraining.

als je beetje vling bend klein buikje ken je dan makkelijk spieren krijgen of moet je dan in sportschool 6 daagen in de week

Ga eerst wat aan je waardeloze nederlands doen voordat je je gaat interesseren voor grote spieren! Ongelooflijk zeg!

Stel je voor dat je dom bent, oké dat is tot daaraan toe maar zorg dan voor een beetje fatsoenlijke openingspost.

Ga eerst wat aan je waardeloze nederlands doen voordat je je gaat interesseren voor grote spieren! Ongelooflijk zeg!

toch gek.. ik zie af en toe n*gers trainen die geen woord nederlands kunnen, het enigste woord is gram en kilo en toch hebben ze flinke spiermassa?

met een waardeloos Nederlands kun je wel spieren kweken.. maar erover communiceren op een forum is andere koek :D

toch gek.. ik zie af en toe n*gers trainen die geen woord nederlands kunnen, het enigste woord is gram en kilo en toch hebben ze flinke spiermassa?

met een waardeloos Nederlands kun je wel spieren kweken.. maar erover communiceren op een forum is andere koek

Haha ja dat snap ik, deze beste jongen legt ons alleen een vraag op die niet te ontcijferen valt. Hier kan dus niemand wat mee en is dus pure onzin, hij zou desnoods iemand anders dit topic moeten laten openen die wel fatsoenlijk nederlands kan!

Gebruik desnoods een spellingchecker in een tekstverwerker, oncijferbare topics kunnen we erg weinig mee. Locked.

Vandaag voor de eerste keer Nederlandse taalcursus gevolgd ofzo? Jezus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven