MuscleMeat

Als reactie op DBC01. Mijn 1e ervaring met Windows Longhorn (Vista)

benchMarc

AKA The Jesus
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
679
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
  • Topic Starter Topic Starter
Kijk nou wat lief, een bug denk ik? :D

Ja die tekst is niet leesbaar, boeit niet. M'n filmfunctie van m'n fotocamera is niet je van het. Maar you get the point.

Laatst bewerkt:
Ik krijg die melding minstens 2x per dag, met ELKE windows versie :(

maar vista is toch nog maar in beta fase? beta's zuigen...[/QUOTE zei:
ja dit is nog maar een beta versie, ben er zelf een paar keer mee bezig geweest. Maar voordat je via een netwerk kunt internetten moet je al redelijk wat veranderen, laat staan de vele vastlopers die je dan krijgt . Alleen de voice command is opzich wel grapvol

Vista draait hier zonder problemen... Het is ook niet de computer die ik zelf regelmatig gebruik, dus...

• Topic Starter Topic Starter
marc181982 zei:
ja dit is nog maar een beta versie, ben er zelf een paar keer mee bezig geweest. Maar voordat je via een netwerk kunt internetten moet je al redelijk wat veranderen, laat staan de vele vastlopers die je dan krijgt . Alleen de voice command is opzich wel grapvol
??? Netwerkkabel inpluggen en ik zat op internet. Just like XP.

benchMarc zei:
??? Netwerkkabel inpluggen en ik zat op internet. Just like XP.

bij de beta die ik toen even gebruikte jammer genoeg niet , of dat vista de netwerk kaart niet goed ondersteunde ik weet niet ,maar het werkte in ieder geval beroerd

ik wacht wel ff :) wat zijn de sys req. van vista?

Lekker k*t. Ik wacht nog wel even tot een jaar na uitgave. ;)

jah de alombekende explorer.exe.Hier op mijn XP pro loopt die ook iedere dag een aantal keer vast. jammer dat dit in Vista niet beter is blijkbaar, want dit staat met stip bovenaan mijn ergernissen-lijstje van Windows :(

Vreemd. Ik heb nooit last van vastlopers in explorer.exe of Windows in z'n geheel.

mja misschien ligt het deels aan ik ook hoor. Ik gebruik de pc beroepsmatid echt wel intensief (ben programmeur) en der staat echt wel veeeeeeeeeeeeeeeeel software op; en soms ook tegelijk wat samen ook. en dan gebeurt het regelmatig dat taskbar niet meer reageert bvb. Even explorer.exe terminaten en opnieuw starten en het probleem is opgelost :/

maja bon bij een xp pro in het hedendaagse krachtige computertijdperk zou dit toch niet mogen vind ik.

Terug
Naar boven