MuscleMeat

alsnog masteron toevoegen halverwege test kuur??

malla

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m92
Massa
96kg
Vetpercentage
18%
zit nu halverwege mn test e + var kuur van 8 weken
(1 x pw 500mg test e + 60mg var pd)

omdat ik tot nu toe erg goed reageer, wil ik om de kuur droger uit te komen en om te kijken hoe ik op mast reageer (misschien in toekomst eens test mast tren) alsnog masteron erbij gaan nemen.

is dit een slecht plan? of zou dit gewoon kunnen?
welke verhouding zou het best zijn?
heb de test in 1ml ampullen dus daar zal ik altijd 250mg pw van willen nemen, 200 ml mast erbij misschien een goede verhouding? 250test e/200mast e PW?

iemand die me misschien kort en krachtig uit kan leggen hoe het nou zit met masteron en tegen gaan(of niet) van aromatisatie? lees nogal wat tegenstrijd hierover namelijk. gaat het aromatisatie nou daadwerkelijk tegen of zorg het alleen voor een betere oestrogeen/dht verhouding?

greets

zit nu halverwege mn test e + var kuur van 8 weken
(1 x pw 500mg test e + 60mg var pd)

omdat ik tot nu toe erg goed reageer, wil ik om de kuur droger uit te komen en om te kijken hoe ik op mast reageer (misschien in toekomst eens test mast tren) alsnog masteron erbij gaan nemen.

is dit een slecht plan? of zou dit gewoon kunnen?
welke verhouding zou het best zijn?
heb de test in 1ml ampullen dus daar zal ik altijd 250mg pw van willen nemen, 200 ml mast erbij misschien een goede verhouding? 250test e/200mast e PW?

iemand die me misschien kort en krachtig uit kan leggen hoe het nou zit met masteron en tegen gaan(of niet) van aromatisatie? lees nogal wat tegenstrijd hierover namelijk. gaat het aromatisatie nou daadwerkelijk tegen of zorg het alleen voor een betere oestrogeen/dht verhouding?

greets
Veel inject spots dan wel.
Tbh zou ik mast niet toevoegen. Je gaat goed zeg je zelf, geen sides dus waarom mast toevoegen? Kan nog steeds de volgende kuur toegevoegd worden en droger worden doe je met je voeding. Als je stats kloppen (18%) zal de mast iig niks aan de look bijdragen :)
Bijhouden voor de volgende keer zeg ik ;)

• Topic Starter Topic Starter
Veel inject spots dan wel.
Tbh zou ik mast niet toevoegen. Je gaat goed zeg je zelf, geen sides dus waarom mast toevoegen? Kan nog steeds de volgende kuur toegevoegd worden en droger worden doe je met je voeding. Als je stats kloppen (18%) zal de mast iig niks aan de look bijdragen :)
Bijhouden voor de volgende keer zeg ik ;)
ok..
maar veel injectspots? mast e en test e kan je samen injecten toch?

Zou ik niet meer doen.. Leuk voor de volgende keer

owjah typfoutje he :D
kan jij me meer vertellen over tegengaan van gyno en het vasthouden van vet/vocht bij test/mast stack?
Komt er op neer dat wanneer de verhouding A:E goed is, de kans op gyno en andere sides kleiner wordt (dacht ik). Wat niet wil zeggen dat je geen gyno kan krijgen als je mast zet en ook niet dat je gyno krijgt als je geen mast zet. Is ook wat uitproberen.
Persoonlijk vind ik mast goed aangezien ik er geen sides van heb en de look bij mij is nice op lager vp. Velen krijgen wel last van acné maar ik dus niet. Kwestie van proberen is het. Gewoon volgende kuur mast toevoegen en je weet het :)

Voor een volgende kuur bewaren... maar als je het echt perse zou willen zou ik echter wel voor propionaat gaan. En niet nog een week wachten. Enanthaat had je vanaf het begin moeten denk ik.

Vet % omlaag naar 10-12%
18 is echt veel te hoog
Dat is vragen om gyno en vet en vocht
Leren leren leren.....

Voor een volgende kuur bewaren... maar als je het echt perse zou willen zou ik echter wel voor propionaat gaan. En niet nog een week wachten. Enanthaat had je vanaf het begin moeten denk ik.
lijkt me een goeie idd. welke verhouding zou je aanraden?
(voor als ik het toch zou doen...):D
test verlagen n. 250mg en mast p(á 100mg/ml) 2x pw 1ml bijzetten?
of test op 500 houden en 2xp pw 1.5ml bijzetten?
thnx alvast.

Vet % omlaag naar 10-12%
18 is echt veel te hoog
Dat is vragen om gyno en vet en vocht
Leren leren leren.....

Papegaaien praat, verhoogt de risico op oestrogene bijwerkingen wat maar zoals jij het zegt zou elke strongman die kuurt dikke gyno moeten hebben.

lijkt me een goeie idd. welke verhouding zou je aanraden?
(voor als ik het toch zou doen...):D
test verlagen n. 250mg en mast p(á 100mg/ml) 2x pw 1ml bijzetten?
of test op 500 houden en 2xp pw 1.5ml bijzetten?
thnx alvast.

Je geeft aan dat je droger uit je kuur wilt komen in je beginpost.
Dit gaat niet lukken door mast toe te voegen.
Zal misschien vocht beperken maar het brand geen vet weg ofzo. I wish [emoji16]
Is puur je voeding. Mast op lage dosis doet niet zoveel, geeft je een mooie look als je droog staat maar op jou bf is het alleen nuttig voor de a:e ratio.

Zou het bewaren, ga je het toch doen zou ik de test wel gewoon op 500mg houden je gaat nu lekker dus ik zou niet verlagen.

Als je de prop versie pakt moet je trouwens minimaal 3x per week zetten ipv 2

Je geeft aan dat je droger uit je kuur wilt komen in je beginpost.
Dit gaat niet lukken door mast toe te voegen.
Zal misschien vocht beperken maar het brand geen vet weg ofzo. I wish [emoji16]
Is puur je voeding. Mast op lage dosis doet niet zoveel, geeft je een mooie look als je droog staat maar op jou bf is het alleen nuttig voor de a:e ratio.

door een goeie a:e te creëren zorg je toch voor minder oestroegene bijwerkingen en dus minder vet en vocht maar ook gyno? als ik het goed begrepen heb iig....

vandaar het idee om de toevoeging te doen.
heb je misschien suggesties voor de doseringen als ik gebruik zou maken van mast prop??

Zou het bewaren, ga je het toch doen zou ik de test wel gewoon op 500mg houden je gaat nu lekker dus ik zou niet verlagen.

Als je de prop versie pakt moet je trouwens minimaal 3x per week zetten ipv 2
3x hoeveel zou je dan aanraden? 3× 1ml bovenop de 500test?

Ik zou persoonlijk rond de 400mg gaan zitten

3x 1ml prop zal 300 mg zijn en is denk ik voldoende prop word ook "beter" opgenomen

Anders @Cools even vragen deze weet de juiste verhoudingen wel of de zoek functie...

Bewaren voor volgende..

60mg var per dag is 420mg/week.

Dit icm 500mg test/week is meer dan voldoende. Als je mast wil toevoegen kan test en/of var omlaag.

Terug
Naar boven