SituationMVP
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Hallo db'ers
Ik ben ondertussen toe aan mijn 3de kuurtje (stats moet ik ff updaten
). Ik had graag een cutkuur gedaan en een vriend raadde me het volgende aan:
Week 1-10
Test propionate (dag niet dag wel) 100mg
Week 1-8
Masteron (dag niet dag wel) 100mg
Week 1-6
Anavar (dagelijks) 40mg
week 11-15
Nolva (dagelijks) 20mg
Ik vind dit op zich geen slechte kuur maar ik heb niet veel zin om 3tot4x per week te injecteren (persoonlijke redenen)
Mijn eerste vraag is of iemand een alternatief geeft om 2x per week te injecteren in de plaats met eventueel andere aas maar met resultaten die toch in de zelfde lijn (cut) liggen.
Mijn 2de vraag moet die nolva niet wat hoger de eerste 2 weken naar een 40mg of niet nodig voor deze kuur
(info: vorige kuren zo'n 18kg gepakt 1ste: sust deca, 2de tren e + test ; klein jaar geleden)
Alvast bedankt !!
Ik ben ondertussen toe aan mijn 3de kuurtje (stats moet ik ff updaten
). Ik had graag een cutkuur gedaan en een vriend raadde me het volgende aan:Week 1-10
Test propionate (dag niet dag wel) 100mg
Week 1-8
Masteron (dag niet dag wel) 100mg
Week 1-6
Anavar (dagelijks) 40mg
week 11-15
Nolva (dagelijks) 20mg
Ik vind dit op zich geen slechte kuur maar ik heb niet veel zin om 3tot4x per week te injecteren (persoonlijke redenen)
Mijn eerste vraag is of iemand een alternatief geeft om 2x per week te injecteren in de plaats met eventueel andere aas maar met resultaten die toch in de zelfde lijn (cut) liggen.
Mijn 2de vraag moet die nolva niet wat hoger de eerste 2 weken naar een 40mg of niet nodig voor deze kuur
(info: vorige kuren zo'n 18kg gepakt 1ste: sust deca, 2de tren e + test ; klein jaar geleden)
Alvast bedankt !!
Laatst bewerkt: