XXL Nutrition

Alternatief kuurtje

SituationMVP

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Hallo db'ers

Ik ben ondertussen toe aan mijn 3de kuurtje (stats moet ik ff updaten :) ). Ik had graag een cutkuur gedaan en een vriend raadde me het volgende aan:

Week 1-10
Test propionate (dag niet dag wel) 100mg

Week 1-8
Masteron (dag niet dag wel) 100mg

Week 1-6
Anavar (dagelijks) 40mg

week 11-15
Nolva (dagelijks) 20mg

Ik vind dit op zich geen slechte kuur maar ik heb niet veel zin om 3tot4x per week te injecteren (persoonlijke redenen)

Mijn eerste vraag is of iemand een alternatief geeft om 2x per week te injecteren in de plaats met eventueel andere aas maar met resultaten die toch in de zelfde lijn (cut) liggen.

Mijn 2de vraag moet die nolva niet wat hoger de eerste 2 weken naar een 40mg of niet nodig voor deze kuur

(info: vorige kuren zo'n 18kg gepakt 1ste: sust deca, 2de tren e + test ; klein jaar geleden)

Alvast bedankt !!

Laatst bewerkt:
Prop is dat eod of 2x daags ?

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jan 2012 om 22:23 ----------

2x daags bedoel je dus, dat kun je gewoon eod zetten

Idd wat porter zegt.

1-6 anavar 60mg
1-12 test 250-500mg
1-12 mast 400mg

• Topic Starter Topic Starter
In welke hoeveelheid dan?

1-6 anavar 60mg
1-12 test 250-500mg
1-12 mast 400mg

Puur om te cutten. Je voeding en cardio moeten ook wel goed zitten he.

Wil je massa moet je hogere dosering nemen. Maar voor cutten is dit genoeg.

1-6 anavar 60mg
1-12 test 250-500mg
1-12 mast 400mg

yep ,zo is die prima,zet de test maar op 500
en knallen

1-6 anavar 60mg
1-12 test 250-500mg
1-12 mast 400mg

Met deze doseringen is het toch nog mogelijk wat droge gains te behalen in een cut ? Zit aan dezelfde kuur te denken namelijk ben alleen een beetje bang dat mijn rug een maanlandschap word van mast:(

Met deze doseringen is het toch nog mogelijk wat droge gains te behalen in een cut ? Zit aan dezelfde kuur te denken namelijk ben alleen een beetje bang dat mijn rug een maanlandschap word van mast:(

Ja zou opzich wel moeten lukken. Ben je erg gevoelig voor acne? Ik heb er nooit last van gehad ook niet met mast.

Ja zou opzich wel moeten lukken. Ben je erg gevoelig voor acne? Ik heb er nooit last van gehad ook niet met mast.

Mijn vorige en tevens 1e (echte)kuur was 12 weken test e 500mg en kreeg tijdens de nakuur op de schouderbladen wat acne, niet veel maar toch storend omdat je weet dat het er zit.

Mijn vorige en tevens 1e (echte)kuur was 12 weken test e 500mg en kreeg tijdens de nakuur op de schouderbladen wat acne, niet veel maar toch storend omdat je weet dat het er zit.

Tja...sommige komen helemaal onder te zitten. Maar das maar in enkele gevallen zo...ik heb nergens last van gelukkig...

zou dan voor sust gaan , uit pesoonlijke ervaring kan ik je zeggen dat je hiermee minder vocht zal gaan vast houden ! hier zal ik nu veel tegenspraak op krijgen maargoed :p

heb zelf 12 weken sust gebruikt 2 x in de week prikken en hielt bijna geen vocht vast (meer korte esters) toen mijn sust op was heb ik nog 4 weekjes enanth gezet en blies meteen op , stijfe handen , tintelen vingers met slapen etc, dit komt door vocht !

dus

ma / 250 mg sust + 200 mg mast.
do / 250 mg sust + 200 mg mast.

mast ook gewoon 10 weken ! het is geen deca of tren !

je zou der ook nog wat primo naast kunnen zetten evt, ( is mij heel goed bevallen)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven