Fitness Seller

Alternatief Unleash V3

jeroenkw

Cool Novice
Waardering
2
Beste dbb'ers,

Ik train nu al bijna weer 2 jaar en ik heb nooit zoveel pre-workout boosters gekocht, alleen NOX-pump en unleash v3.

NOX was prima, maar geeft me niet het gevoel dat ik heb bij unleash v3. Alleen unleash v3 is zo ongelovelijk smerig, ik kan het gewoon echt niet drinken. Alleen de geur al krijg ik kotsneigingen van. Nou zoek ik naar een alternatief ik keek naar :

Crack v3
http://www.xxlnutrition.nl/crack-v3-gratis-multivitamine/revolutions

Hoe is de smaak van crack v3 en het resultaat? Of kan iemand me iets anders aanraden? Ik zat ook aan de maximize te denken maar die is uitverkocht.

Dus als iemand me iets kan aanraden of vertellen over crack ben ik je zeer dankbaar. :D

Gebruik zelf Jack3d; ben hier zeer over te spreken.
Smaak is niet echt super (vind ik), maar ik merk wel dat het werkt.

Who cares about taste? Its all about result! Maar euh ik ken alleen Noxipro tot nu toe, dat werkt bij mij waanzinnig. Maar ik ben wel van plan eens Jack3D te kopen, hoor veel goede dingen over idd :)

Mesomorph..

Maximize V2 is goed te drinken en werkt zeer goed, unleash V3 valt best mee qwa smaak btw -.-

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga denk ik voor de jack3d, alleen het is wel erg goedkoop vergeleken met andere pre-workout boosters. Bedankt voor jullie reacties!

Maximize v2 iets betere smaak, maar wat doet smaak ertoe?
Achterover gooien en knallen man

Noxipro :D

Gewoon caffeine tabs voor jou.
Die pre workout sups kun je ook zelf maken.
Gewoon van alles only kopen en mixen naar je eigen smaak.

Laatst bewerkt:
No way dat mensen hier Maximize lekkerder vinden dat Unleash! :eek:
Crack is eigenlijk een van de lekkerste boosters, vind ik. Lekker orange.
Maar na Maximize krijg ik alles weg. :)

Ik vond de shotgun ook wel redelijk weg te krijgen, alleen een beetje aan de prijs in vergeljking met Noxipro bijv.

Ik zelf gebruik nu Jack3d een week en heb als smaak Bubblegum. Zeer lekker en werkt super, met maar een kleine maatschep.

Ilco zei het al. De beste reviews horen we van NoxiPro, maar Jack3D is ook een toppertje. :)

-Leon

Unleash en Maximize zijn veruit de beste kan Noxi niet aan tippen.

Terug
Naar boven