XXL Nutrition

Alternatief voor bureaubaan

Het lijkt een enorm stuk hoger door de fish-eye lens, waarschijnlijk is het een GoPro HD hero helmcamera.

Wel zieke hoogte om te werken, en dat 9/10 keer zonder safetyline ! :eek:

damn, dat is hoog :o

dam insane hoe hoog zijn zulke torens 400 500 600meter?

Gekkehuis XD

Ze moeten daarna weer helemaal naar beneden klimmen? Gebruik dan gewoon een parachute.

Daar kan je dus niet om 10, 12 en 4 uur even je kip met rijst naar binnen werken.

Gaat hem niet worden dus, helaas.

Brrr is al intens voor naar te kijken gewoon

Vraag me af hoeveel ze krijgen...

****kkkk ik krijg al koppijn als ik ernaar kijk. foking eng

---------- Toegevoegd om 12:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:01 ----------

waar is de veiligheids gordel enzo dan?

kennis van mij werkt voor een firma die windmolens zet en die mag deze ook over de hele wereld gaan installeren. Krijgt een dikke pré, komt echt op mooie plaatsen en als ik zijn foto's bezie zo op een paar honder meter hoogte, en dan een uitgestrekt Australisch landschap ben ik direct jaloers :(

Waarom met er daar ene in godsnaam boven zijn? De lamp vervangen?

****kkkk ik krijg al koppijn als ik ernaar kijk. foking eng

---------- Toegevoegd om 12:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:01 ----------

waar is de veiligheids gordel enzo dan?

ze doen zonder, alleen af en toe als ze stilstaan ff vastmaken,

ik heb de link nog niet eens aangeklikt of ik krijg al bijna een paniekaanval !

ik heb best wel hoogtevrees namelijk

heb t pas sinds 2 jaar eigenlijk.. nadat ik een keer kozijnen ben gaan schilderen op 6 hoog in het appartement van mn ouders. Eerst was er nog niks aan de hand, maar toen het erg begon te waaien en het trappetje begon te wankelen en er is verder geen venster of balkon... :o

ik krijg het al benauwd hier op m'n stoel.

Terug
Naar boven