MuscleMeat

alternatief voor stroma

janveeen

Cool Novice
Waardering
1
als ik kijk naar stromba, denk ik dat het wel een goed leuk product is. Alleen ben ik toch bang over wat er gezegd wordt over stromba en kanker -(prostaat- kanker)
hoe denken jullie hierover en wat vinden jullie een goed alternatief?

bedankt voor de reacties!

Admin, doe hier ff wat aan a.u.b. tjonge tjonge.

Originally posted by Wim
Admin, doe hier ff wat aan a.u.b. tjonge tjonge.

Dit forum is bedoeld om elkaar te helpen, een beginner weet minder van anabolen af dan een gevorderden gebruiker.

Beetje lullig Wim om zo te reageren.

Als jij het zo goed weet geef hem dan fatsoenlijk antwoord.

Laatst bewerkt:
Originally posted by janveeen
als ik kijk naar stromba, denk ik dat het wel een goed leuk product is. Alleen ben ik toch bang over wat er gezegd wordt over stromba en kanker -(prostaat- kanker)
hoe denken jullie hierover en wat vinden jullie een goed alternatief?

bedankt voor de reacties!
Alternatief? Steroiden hebben allen bijwerkingen, of je het nu leuk vind of niet.

Er zijn nog DHT derivaten, maar elke steroide is in zekere mate uniek in structuur.

Als je bang bent van DHT, dan moet je maar uitkijken naar niet DHT-steroiden. Maar IMO onzin.

Je kan wel Saw Palmetto als voorbehoedsmiddel gebruiken tegen binding aan de AR door DHT

Van AAS krijg je geen kanker, een evt. aanwezige kanker ontwikkelt zich alleen sneller agv de AAS.

Groet Smalluser :thumb:

Originally posted by Big Steve

Dit forum is bedoeld om elkaar te helpen, een beginner weet minder van anabolen af dan een gevorderden gebruiker.

Beetje lullig Wim om zo te reageren.

Als jij het zo goed weet geef hem dan fatsoenlijk antwoord.
Als jij zonodig voor schoolmeester wil spelen...
Het is gewoon zo dat die simpele info waar hij om vraagt toch gewoon op het net staat,(stickies, bodypage, enz.) als je zo weinig van AAS afweet dan kun je gewoonweg niet verantwoord gaan kuren en zal je eerst research moeten gaan doen, dat kun je gewoonweg niet uit een forum leren, je zal natuurlijk wel iets leren, maar je echte kennis moet je toch elders halen, daar moet je gewoon eerlijk in zijn, en misschien komt dat zo een beetje hard aan, o.k. sorry, maar er schrijven hier nou eenmaal veel gasten die het allemaal beter denken te weten en daar is zo iemand niet mee geholpen.

Bullshit, een hoop dingen op bodypage zijn achterhaald.. op en afbouwen tijdens kuren bv. aanbevelingen van de bijwerkingen bij 500 mg zijn net zo groot als bij 1000 mg. dus pak maar 1000, enz.

Laat mij eens zien waar onderzoeken of informatie genoemd staat mbt. DHT en kanker. Geef mij eens wat links? Want dat vind je echt niet 1,2,3 even. Geen stomme vraag dus. Ipv. alles en iedereen af te kraken mischien wat nuttige dingen zeggen?

wim je hebt het over research doen...waar denk je dat die jongen mee bezig is?? juist hij stelt vragen hier aan mensen dieer misschien wel verstand van hebben..als dat geen research is..........

• Topic Starter Topic Starter
iedereen bedankt voor de informatie. ergogenics staat het een en ander over stromba en ik dacht, laat eens kijken hoe ze op het forum erover denken.
Ik heb verschillende reacties gehad, dus bedankt.

precies AAS veroorzaakt geen kanker, het kan het wel versnellen. over stromba gesproken.
Ik kan je vertellen dat er onderzoek wordt gedaan over het feit dat DHT produkten juist de kans op prostaat kanker kan verminderen.

Een van de voornaamste oorzaken van kanker zijn de oestrogenen. Ook SHBG wordt in verband gebracht met kanker.

DHT verlaagt je SHBG en oestro dus......
Deze theorie wordt al uitvoerig getest.

Da`s weer echt typisch iets uit de wereld van de wetenschap genoeg onderzoeken die aantonen dat het schadelijk is en genoeg onderzoeken die aantonen dat het zelfs goed voor je is.

Het blijft altijd gissen en zorg er in ieder geval dat je rekening houd met de (mogelijke) bijwerkingen, als je die niet accepteert kan je er maar beter niet aan beginnen.

Originally posted by jimbo
.... Da`s weer echt typisch iets uit de wereld van de wetenschap genoeg onderzoeken die aantonen dat het schadelijk is en genoeg onderzoeken die aantonen dat het zelfs goed voor je is.

Het blijft altijd gissen en zorg er in ieder geval dat je rekening houd met de (mogelijke) bijwerkingen, als je die niet accepteert kan je er maar beter niet aan beginnen ....

Schitterend gezegd bro ! ! ! ! ! ! ! !

Groet Smalluser :thumb:

Voor elk onderzoek is wel weer een tegenonderzoek, aan jouw om te filteren en te beoordelen..

Een alternatief is er ook eigenlijk niet.... maar daar komt nog eens bij dat Stromba bij jou misschien stukken beter pakt dan bij mij, en met een deca weer andersom....
Ook dat moet je in je achterhoofd houden ..
Succes !

Originally posted by Wim

Als jij zonodig voor schoolmeester wil spelen...
Het is gewoon zo dat die simpele info waar hij om vraagt toch gewoon op het net staat,(stickies, bodypage, enz.) als je zo weinig van AAS afweet dan kun je gewoonweg niet verantwoord gaan kuren en zal je eerst research moeten gaan doen, dat kun je gewoonweg niet uit een forum leren, je zal natuurlijk wel iets leren, maar je echte kennis moet je toch elders halen, daar moet je gewoon eerlijk in zijn, en misschien komt dat zo een beetje hard aan, o.k. sorry, maar er schrijven hier nou eenmaal veel gasten die het allemaal beter denken te weten en daar is zo iemand niet mee geholpen.

ik wil helemaal geen schoolmeester spelen, maar ik vind je gewoon arrogant overkomen.
Omdat jij toevallig een beetje meer over anabolen weet dan andere mensen op dit forum wilt
niet zeggen dat je zo’n uitspraak kan doen, op dit forum vind je gevorderde gebruikers die
alles weten over anabolen. Maar niemand irriteert zich aan iemand die net begint of erover na
zit te denken om te beginnen. Jij wist zelf ook niet meteen alles, maar daarom is dit forum
opgesteld. Hier helpen wij elkaar en helpen beginners met een goede start en kraken elkaar
niet af.

Ps. ik heb je een negatieve karma gegeven :D

DHT zou je kanker versnellen, zou kans op prostaatkanker verminderen, heb ze ook al allemaal gelezen...
Wat mij niet duidelijk is...is of je ook je melanomen (of zoiets...moedervlekken die kunnen omzetten in huidkanker., zal 't zo zeggen) of die ook versneld worden tot vorming van een tumor

Als stromba nou zo slecht voor mens en dier zou zijn, waarom hoor je er dan zo weinig van.
Af en toe hoor je wel wat maar dat is vaak door excessief gebruik en of het is met meerdere middelen gebruikt.

Zolang Brad Pitt het gebruikt en derest van Hollywood maakt het niets uit LOL :D

Terug
Naar boven