XXL Nutrition

AM3+ FX-6100 Slomer dan AM3 1090T???

1) artificiele benchmarks niet te serieus nemen.
2) de bulldozers zijn redelijk geflopt. Al zouden ze in zware multithreaded processen beter doen.
3) ga nog verder en zelfs het verschil tussen de 1090t en de betere phenom II 4cores is de prijs niet waard.

• Topic Starter Topic Starter
1) artificiele benchmarks niet te serieus nemen.
2) de bulldozers zijn redelijk geflopt. Al zouden ze in zware multithreaded processen beter doen.
3) ga nog verder en zelfs het verschil tussen de 1090t en de betere phenom II 4cores is de prijs niet waard.

Ja dat las ik ook al dat de:

AMD Phenom II X4 970
Retail, OPGA, "Deneb", 125 Watt, Black Edition

Bijna even snel als de 1100T X6 is is dit ook waar? Want het verschil is ook maar 50 euro ofzo

Inderdaad lijkt me beter en dan later naar de i7 2600k gaan./

waarvoor gebruik je de pc?

Zoals al 20 keer gezegd, je kan veeeeeel beter je geld spenderen aan een krachtigere gpu dan cpu als je gaat gamen.

Zolang je maar met 1 kaart zit, is het verschil tussen de i5 en betere phenom II vrijwel nihil. De bottleneck zit vrijwel altijd bij de gpu.

http://www.techspot.com/review/452-amd-bulldozer-fx-cpus/page10.html

hier krijg je ze allemaal bij elkaar voor games. Een overclockte phenom II verslaagt de i5 zelfs in sommige games. Maar ze liggen bijna altijd 3-4 fps uit mekaar.

Spendeer het verschil in geld dus aan een betere gpu, en je krijgt meerwaardes van 20/30%

Laatst bewerkt:
waarvoor gebruik je de pc?

Zoals al 20 keer gezegd, je kan veeeeeel beter je geld spenderen aan een krachtigere gpu dan cpu als je gaat gamen.

Zolang je maar met 1 kaart zit, is het verschil tussen de i5 en betere phenom II vrijwel nihil. De bottleneck zit vrijwel altijd bij de gpu.

http://www.techspot.com/review/452-amd-bulldozer-fx-cpus/page10.html

hier krijg je ze allemaal bij elkaar voor games. Een overclockte phenom II verslaagt de i5 zelfs in sommige games. Maar ze liggen bijna altijd 3-4 fps uit mekaar.

Spendeer het verschil in geld dus aan een betere gpu, en je krijgt meerwaardes van 20/30%

Oke en wat kan ik beter doen dubbele videokaart of een hele goeie?

Mvg

Terug
Naar boven