Fitness Seller

Ambieer je een politieke carriere?

Bij de PVV dus. Nee dank je.

Nee, ik wil mod worden op dbb.

Ik Mohammed zoeken werk. Ik heel hard werken kunnen behalve van juni tot en met oktober dan ik ik Marokko.

Ik wel, ga dus straks is een kijkje nemen. Kan je straks op HardcoreNL stemmen!

De Don en Adpartij met als staatssecretaris Stacey.

Als je zulke taalfouten ook in je sollicitatiebrief maakt dan schat ik je kans niet zo hoog in.

Ik garandeer je, die maak ik niet.
HardcoreNL is een politicus in spé die gebruik maakt van argumenten om zijn tegenstander uit de weg te slaan en niet zijn spiermassa, hoewel hij het daar ook mee kan. Samenvattend: een leuke enthousiaste maar vooral ook talentvolle jongen die een aanwinst zal zijn voor uw partij.

Zeggen dat je argumenten hebt is niet hetzelfde als beargumenteren he.

Zeggen dat je argumenten hebt is niet hetzelfde als beargumenteren he.

Je hebt je zegje weer gedaan en ik geef je ook nog iets mee: Jij zal, ook al probeer je het nog zo hard, nooit meer dan een handjevol stemmen krijgen bij de verkiezingen. Maar dat geheel terzijde want ik denk dat je die ambities niet hebt/zal krijgen.

opleidingsniveau: geen voorkeur ???

lol je zou toch minimaal wo verwachten voor 1e kamer

Je hebt je zegje weer gedaan en ik geef je ook nog iets mee: Jij zal, ook al probeer je het nog zo hard, nooit meer dan een handjevol stemmen krijgen bij de verkiezingen. Maar dat geheel terzijde want ik denk dat je die ambities niet hebt/zal krijgen.

Ik dank u hartelijk voor deze uitgedachte mededeling.

opleidingsniveau: geen voorkeur ???

lol je zou toch minimaal wo verwachten voor 1e kamer

Sinds wanneer worden er opleidingseisen verbonden aan passief kiesrecht? Lijkt mij geen gek idee hoor, of in ieder geval aan actief kiesrecht of bepaalde capaciteitenvereisten op welke manier dat ook tot zover dat überhaupt al mogelijk is.

Hoe zit dat ook alweer met die mensen die andere proberen af te kraken?
Was het niet iets met zich boven iemand willen stellen uit onzekerheid?

Wil je erover praten HardcoreNL?

Overigens zou ik graag een politieke partij met beginnerbb oprichten.

Ik denk dat dat een absoluut succes word. :)

Like a dream come true!

Hoe zit dat ook alweer met die mensen die andere proberen af te kraken?
Was het niet iets met zich boven iemand willen stellen uit onzekerheid?

Wil je erover praten HardcoreNL?

Overigens zou ik graag een politieke partij met beginnerbb oprichten.

Ik denk dat dat een absoluut succes word. :)

Like a dream come true!

Hoelang heb je over dit stukje tekst gedaan? Wat ben je opeens bedreven in het schrijven van goed geformuleerde zinnen. Zelfs nog een stukje Engels.
En dat gezwets over een succes, laat dat maar achterwege. Onzeker ben ik niet, iemand die zijn ongezouten mening geeft ben ik wel.

Hoelang heb je over dit stukje tekst gedaan? Wat ben je opeens bedreven in het schrijven van goed geformuleerde zinnen. Zelfs nog een stukje Engels.
En dat gezwets over een succes, laat dat maar achterwege. Onzeker ben ik niet, iemand die zijn ongezouten mening geeft ben ik wel.

Structureel je mening geven zonder fatsoenlijk argument maakt je simpelweg de zoveelste internet troll. Heeft weinig effect door iedere keer heel flink assertiviteit te acteren terwijl je letterlijk nooit iets ter onderbouwing weet te omschrijven.

Structureel je mening geven zonder fatsoenlijk argument maakt je simpelweg de zoveelste internet troll. Heeft weinig effect door iedere keer heel flink assertiviteit te acteren terwijl je letterlijk nooit iets ter onderbouwing weet te omschrijven.

Wat zou ik moeten onderbouwen dan, snap die onvrede bij degene die dat roepen niet echt.

Wat zou ik moeten onderbouwen dan, snap die onvrede bij degene die dat roepen niet echt.

Je zet alleen maar wat neer maar in feite kan je net zo goed niks plaatsen. Wel eens gehoord van inhoudelijk discussiëren? Of denk je dat reageren op een ander lid zonder dat je komt met argumenten ook een vorm van discussie voeren is?

Je zet alleen maar wat neer maar in feite kan je net zo goed niks plaatsen. Wel eens gehoord van inhoudelijk discussiëren? Of denk je dat reageren op een ander lid zonder dat je komt met argumenten ook een vorm van discussie voeren is?

Daar heb ik wel eens van gehoord. Ik zal in de toekomst meer argumenten neerzetten om mijn standpunt te onderbouwen.

Jammer dat ik weer het goede voorbeeld moet gaan geven

Laatst bewerkt:
Daar heb ik wel eens van gehoord. Ik zal in de toekomst meer argumenten neerzetten om mijn standpunt te onderbouwen.

Jammer dat ik weer het goede voorbeeld moet gaan geven

Ga je nou beweren dat anderen geen argumenten hebben? Je begint nu toch wel de vorm van een troll aan te nemen, voor zover je dat al niet was.

Terug
Naar boven