MuscleMeat

Amerika blijft voor ALTIJD in IRAQ

Er zullen nog lang militairen aanwezig zijn, maar de nieuwe president kan het aantal wel verminderen volgens mij.

Tuurlijk, er valt veelsteveel geld mee te verdienen.

Tuurlijk, er valt veelsteveel geld mee te verdienen.

Ja dat merk ik, de $$$$ vliegen de VS binnen, tevens is dit de reden dat zu nu blijven. Ze moeten wel door nu om de investering uiteindelijk terug te verdienen. Alhoewel, n het verlies opmaken is waarschijnlijk de beste optie om uiteindelijk niet nog meer geld en soldatenlevens armer te zijn.

Denk niet dat het ooit de bedoeling van ze is geweest daar ooit weg te gaan; een strategisch veel te belangrijke positie om een aantal militaire basisen te hebben.

Dacht ook altijd dat dat de reden was waarom ze daar in de eerste plaats naartoe zijn gegaan, niet te spreken van het fortuin dat ermee [invasion&occupation] gemaakt is voor een kleine kliek met wie Bush&co erg dik is.

Ja dat merk ik, de $$$$ vliegen de VS binnen, tevens is dit de reden dat zu nu blijven. Ze moeten wel door nu om de investering uiteindelijk terug te verdienen. Alhoewel, n het verlies opmaken is waarschijnlijk de beste optie om uiteindelijk niet nog meer geld en soldatenlevens armer te zijn.

Wat dacht je van de Centrale Bank van Amerika (Federal Reserve Bank) die de oorlog financiert. Het meest winstgevende dat er is, is gewoon oorlog. De hooge pietten (o.a. Bush) in Amerika verdienen er echt goud aan en de rest van de wereld en de Amerikaanse burgers zijn er de dupe van.

tuurlijk gaan die der blijven.
Maar misschien komt het ooit wel eens tot zo een rel in de VS dat soldaten nietmeer willen sterven voor het winstbelang van al die hoge pieten.

hoe dan ook de wereld was beter af met geen invasie van Iraq; der is een veel vijandiger klimaat geschept en de olie prijzen zwingen de pan uit.
En dan maar afkomen met excuses als; komt door de turbulente toestand in dat land etc;
Ze hebben daar altijd turbulente tijden gekend...

Terug
Naar boven