AndroidHealthClinic

Breaking News Amerika:Rusland niet meer Betrouwbaar

Rusland is nooit betrouwbaar geweest...
emo.gif

Ze zijn een tijdje een beetje arm geweest, daarom hebben we even weinig van ze gehoord maar met de olie- en gasdollars zijn ze helemaal terug.

Als of amerika dat wel is, ze vallen net zo goed 'elk' ander land binnen.

Idd, macht corrumpeert. Inmiddels is ons eigen landsbestuur totaal niet betrouwbaar, dus hou maar op met wijzen, verbeter de wereld en begin bij je eigen k*tland :)

Als of amerika dat wel is, ze vallen net zo goed 'elk' ander land binnen.

Om goede redenen, dit is een post van niks, verdiep je eens in iets.

Ontopic : De eu is afhankelijk van rusland en is het belangrijkste land van olie en gas dus de eu zal geen sancties nemen vandaag gelezen op internet.Laten we vrede houden met rusland.

zodat ik elke dag mijn auto in kan stappen :D

kernenergie asap aub

Meneer Cheney, waar zijn ook alweer de massavernietigingswapens gebleven die de Amerikaanse invasie in Irak zogenaamd rechtvaardigden?

Gast dat is allemaal oud nieuws, niemand geeft er meer om.
Amerika is gewoon meester geworden in media manipulatie.
Als de media eerlijk zou zijn zou amerika diep in de shit zitten.
Wedden dat ze dik hebben lopen stoken daar in georgie.

rusland is er economisch langzaam op vooruit aant gaan en moeten zich dan ook minder koest houden, vraag me af welke plannen ze nog hebben

Om goede redenen, dit is een post van niks, verdiep je eens in iets.

Ontopic : De eu is afhankelijk van rusland en is het belangrijkste land van olie en gas dus de eu zal geen sancties nemen vandaag gelezen op internet.Laten we vrede houden met rusland.

zodat ik elke dag mijn auto in kan stappen :D

Ow Geert heeft ook een keer wat gelezen. :roflol:

Jaah, ik doe niks anders.

inderdaad.
als er 1 land is wat niet volgens het internationaal recht te werk gaat is dat de VS wel.willen ze ook niet.
Vietnam,hoeveel doden?een stuk of wat miljoen.3 dacht ik.
nu dan Irak.maar in Zuid-Amerika hebben ze ook altijd zoveel mogelijk lopen roeren in andermans zaken, via 'adviseurs'(lees mercenaries en andere duistere lieden.CIA bv)om daar de eigen belangen te verdedigen ten koste van de arme bevolking.

nee wat dat betreft is dit een gevalletje van de pot verwijt de ketel dat die zwart is.

maar zijn het de Osseten en Abchazen niet die onafhankelijk willen zijn van Georgie?
das toch precies hetzelfde als wat Georgie zelf heeft gedaan ten opzichte van de voormalige Soviet-Unie.onafhanklijk willen zijn.
en dan wil Georgie door middel van geweld die Osseten en Abchazen tot bekering dwingen?

ach,d*ck Cheney.
alleen die naam al.die man is zo fout als maar zijn kan.
eerst Kosovo schenken aan de Albanezen en ze onafhankelijk verklaren ongeacht wat Rusland ervan vind,en nu dan kritiek op Rusland geven.
t word tijd dat Europa echt een eigen koers gaat varen.

Gast dat is allemaal oud nieuws, niemand geeft er meer om.
Amerika is gewoon meester geworden in media manipulatie.
Als de media eerlijk zou zijn zou amerika diep in de shit zitten.
Wedden dat ze dik hebben lopen stoken daar in georgie.

zo is dat.Amerika heeft het manipuleren uitgevonden.

ze moeten sowieso zwijgen,want hoe kun je een volk vertrouwen dat de oorspronkelijke bevolking(indianen) zowat uitgemoord heeft en in reservaten(lees kampen) stopt om er vanaf te zijn.

dat land is op geweld gebouwd.
alles draait daar om macht en wapens.

niet alle yanks zie ik als slecht uiteraard.
er zijn ook vele aardige goede mensen daar.jammer dat zo'n achterlijke cowboy de macht haddie een wapen trekken als beste oplossing ziet van problemen.

hehe cheney en bush donderen sowieso binnenkort op, dus zoveel is er niet aan de handje in mijn ogen. Hopelijk zullen hun opvolgers verstandiger zijn.

Kijk die mafkees honderden miljoenen euro's weggeven terwijl zijn eigen land de grootste staatsschuld ooit heeft opgebouwd. Klote Cheney met zijn klote partijdigheid en beleid. Waarom moet iedereen zich toch steeds bemoeien met dat zaakje? Laat het hen zelf uitvechten/oplossen, not our business.

Idd, als iedereen gewoon in z'n eigen straatje blijft roeren zou de wereld een stuk minder rumoerig zijn.

Terug
Naar boven