MuscleMeat

amino drankje

Kowsook

Novice
Waardering
0
hi,
ik verblijf soms langere tijd in azië en drink dan daar na het sporten 'amino plus van oishi'.
[Link niet meer beschikbaar]
50cl en kost 50 Eurocent.
Na vier weken stond ik zeer droog en had precies beetje meer massa.
Ik trainde er wel meer dan hier en het is er ook (30-35C°), daar kan het ook een beetje aan liggen.

Zijn er hier mensen die amino's nemen in poeder die je moet mixen met water. Dit word vlotter opgenomen dacht ik.

Het komt erop neer dat ik direct na het sporten m'n lichaam wil refeulen, m'n spieren hun eten geven.
Of is 1 liter soyamelk na een training al meer dan voldoende, ben geen bodybuilder, maar blijf graag mes-scherp en 1 extra kilootje
puur vlees(spieren) mag en dit verdeeld over het lichaam.

Goed voor jou ;)

hi,
ik verblijf soms langere tijd in azië en drink dan daar na het sporten 'amino plus van oishi'.
[Link niet meer beschikbaar]
50cl en kost 50 Eurocent.
Na vier weken stond ik zeer droog en had precies beetje meer massa.
Ik trainde er wel meer dan hier en het is er ook (30-35C°), daar kan het ook een beetje aan liggen.

Zijn er hier mensen die amino's nemen in poeder die je moet mixen met water. Dit word vlotter opgenomen dacht ik.

Het komt erop neer dat ik direct na het sporten m'n lichaam wil refeulen, m'n spieren hun eten geven.
Of is 1 liter soyamelk na een training al meer dan voldoende, ben geen bodybuilder, maar blijf graag mes-scherp en 1 extra kilootje
puur vlees(spieren) mag en dit verdeeld over het lichaam.

Hier is je antwoord > Essential Amino stack :wl:

• Topic Starter Topic Starter
Thanks,

Was zoiets dat ik zocht.
Dit is een dosering, Zou ik 1 zo'n dosering in 3delen vb. s'morgens, s'middags, s'avonds. Heb geen behoefte om echt zwaarder te worden. Maar wil wel dat m'n spieren hun verdiende feul krijgen en op peil blijven. Er staat voor en na training dergelijke dosis, maar dat is voor kerels die nadrukkelijk zwaarder willen worden,
Zal het wel zien....
L-Leucine 2000 mg (BCAA) L-Isoleucine 1000 mg (BCAA) L-Valine 1000 mg (BCAA) L-Lysine 1500 mg L-Methionine 500 mg L-Phenylalanine 750 mg L-Threonine 750 mg L-Histidine 500 mg Citrulline Malaat 1000 mg Vitamin B6 10 mg

Nogmaals Thanks

---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------
ps:

Zou ik dit ergens in Sluis kunnen kopen, koop niet graag op het 'net' met creditcards.
Of in België.

Laatst bewerkt:
....

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
zijn er hier eventueel belgen:o
die weten waar ze het merk xxl nutrition verkopen!
Online bestel ik niet meer.

Niet ver van m'n deur is een zaak, heeft meer dan 13merken maar geen xxl nutrition.
Die Essential Amino stack is eigenlijk wat ik wilde.

greetz

Waarom bestel je niet bij XXL? Ben je bang dat je een keylogger en/of trojan hebt die je gegevens logt? Je hoeft je geen zorgen te maken over de levering, ik bestel vrij vaak bij xxlnutrition en bodyenfitshop en er is nog nooit iets fout gegaan (en mocht dat wel het geval geweest zijn ben ik ervan overtuigd dat ze het binnen no-time hadden opgelost).

Als je het bestellen bij een online-shop 'gwoon nie so fijn vind' dan raad ik je aan om een psycholoog op te zoeken of genoegen te nemen met een ander merk wat je vaak (te duur) over the counter kunt krijgen. We leven in 2010 en er zijn honderden mensen die onze sponsors kunnen vouchen.

Gewoon online bestellen, de boardsponsors zijn 100% te vertrouwen!

Terug
Naar boven