Fitness Seller

Amino Vraagje

MrInk

Get inked or die naked..
Elite Member
15 jaar lid
10 media-items
Waardering
973
Lengte
1m75
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
Smoagusss!

Kheb gister amino caps gehaald (Precision Engineerd)..
achterop staat '2-3 bij iedere maaltijd en direct na het trainen' ..

wat is dan de max wat je per dag mag? een stuk of 9??
(lijkt me niet dat je bij 6 maaltijden + trainen iedere keer 3 in mag nemen :p )

Alvast bedankt!
Grtzzz, David

amino's al vreet je een hele pot je zal er niet snel ziek van worden.

• Topic Starter Topic Starter
daar was ik niet bang voor..
maar wat is normaal? (of gemiddeld?)

ik neem er altijd 1tje in t midden van mijn training, en verder geen..
dus eigenl neem ik er te weinig ofwa?

nu heb ik vloeibare aminozuren, lekker makkelijk
ik heb ook die pillen gebruikt, pakte er toch gemiddeld een stuk of 10 per dag
per 3 of 4 verdeeld over de dag

ken ik ook, vloeibare aminzoruren die in een soort van glazen ampules zitten en hebben een lichte en donkere kleur, toevallig ook van het merk Sanas?

K doe nu 3 bij het ontbijt, 3 smiddags (tenzij ik ga trainen, dan neem ik ze na het trainen) en 3 savonds..

"Aminozuren zijn heel belangrijk voor je lichaam omdat het de bouwstoffen van alle eiwitten zijn. Een eiwit kan uit honderden aminozuren bestaan, die op hun beurt weer in veel verschillende patronen gerangschikt kunnen zijn. Eiwitten zijn nodig voor de groei, behoud en vernieuwing van je spierweefsel en organen."

ondersteunen dus je spieropbouw

ja ik gebruik wey eiwit, ik wist dat eiwit uit aminozuren bestond..maar wat is het voordeel om aminozuren te slikken? want als je al eiwit neemt is het dan niet een beetje dubbel op?

ik neem 8 bcaa tabletten per dag.

aminozuren worden sneller opgenomen, net zoals suiker sneller gaat dan zetmeel.
soms zitter er ook nog functionele aminozuren tussen, iets anders dus dan de standaard 20 aminozuren. maar meestal is eht een mix van essentiele AZ.
imo: na de training een stuk of 5 en verder niet. maar ieder zn ding.
als je net in een maaltijd 25 g E hebt gegeten dan gaat die anderhalve gram AZ ook geen verschil meer maken. uiteindelijk is het toch precies hetzelfde.

ken ik ook, vloeibare aminzoruren die in een soort van glazen ampules zitten en hebben een lichte en donkere kleur, toevallig ook van het merk Sanas?

ja, die ken ik ook wel
ik heb flessen van een halve liter, dacht van vitalife (ben niet bij mn thuis nu...)

hehe inderdaad ja chez Walter heb je ze ook staan:), had er al een flinke blik op geworpen toen ik daar voor de eerste keer binnenkwam

Terug
Naar boven