MuscleMeat

Amnesia : the dark descent

my body is ready

ga eens kijken, ben best een p*ssy dus ben benieuwd.

Haha ja.. zelf nooit gespeeld maar wel de filmpjes ervan gezien.
Ik zal hem ook is downloaden en dan met headphones op high volume hehe
De persoon in het filmpje paused hem ook snel he ahah..

Doe je wel een pamper aan guess?

Laatst bewerkt:
Mijn horrorspier heeft behoorlijk weinig training gehad de laatste tijd. De laatste horror achtige game die ik speelde was doom3.

Maar eens een keer proberen, maar ik weet al dat ik peulen ga schijten. :o

/Leuk filmpje trouwens, hoe vaker ik hem zie hoe meer ik moet lachen haha.

Laatst bewerkt:
ik snap het niet, moet dit beangstigend zijn?

Voordeel: wat goed werkt is de sfeer, namelijk een bijna verlaten kasteel. Als je in de game rondloopt en het is thuis donker met je headphones op dan is het best een goeie horrorgame.

Nadeel: het is een beetje overdreven spel af en toe. Dan loop je door een gang en begint je scherm opeens te beven en te hijgen omdat het zogenaamd zo eng is. Dat haalt me dan wel weer uit het spel en verlaagt de spanning juist

Ik ga dit ook eens spelen, sterker nog hij is thuis al geïnstalleerd. Morgen eens doen.

Is dat Seth Rogen met die milky ways.

Heb hem nu een half uurtje gespeeld. Schrok me de pl**ris toen er opeens allemaal beesten over me scherm liepen. :roflol:

Vind de atmosfeer behoorlijk spooky, zeker als Daniel z'n sanity omlaag gaat, of opeens zelf omkijkt omdat hij schrikt van gegil oid. Ben benieuwd naar de gameplay als er vijanden komen. Alhoewel. :o

toen ik dit filmpje zag ben ik het direct gaan downloaden :P hahahaha zo even lachen ;)

heb m al een half jaartje op mn pc staan, en af en toe gespeeld. alleen ik ben niet zo geduldig, dus kheb nooit mn best gedaan om het verhaal te begrijpen enzo. dus ik heb het ook altijd een beetje saai gevonden. het concept vond ik wel goed, de graphics en sfeer ook. ik ga het binnenkort maar weer eens proberen.

Gespeeld, vond deadspace alleen enger :P

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven