XXL Nutrition

Amsterdam is als homo-hoofdstad naar de knoppen

MuscleBear

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
Ooit noemde ex-burgemeester Patijn Amsterdam vol trots de 'Gay Way to Europe'.
Nu is Amsterdam de laatste plaats waar homocoïtusuelen naar toe willen. "Amsterdam is als homo-hoofdstad naar de knoppen", constateert Boris Dittrich, oud D66-leider en sinds kort directeur Homorechten van Human Right Watch, naast Amnesty International de belangrijkste mensenrechtenorganisatie ter wereld.

Bedankt Marokaans tuig !!!!

homos zijn zo gay :(

Ga je nu ook verhuizen, MuscleBear ? :D

Ja jammer voor je he
Kan je niet meer naar Amsterdam om andere beren in hun reet te pakken

tja intolerante kk mannetjes zijn het.

• Topic Starter Topic Starter
Ja jammer voor je he
Kan je niet meer naar Amsterdam om andere beren in hun reet te pakken

Buiten het feit dat je uit je nek lult, is dit een persoonlijke belediging !
Dus je gaat lekker op raport..van mij mag je een eeuw ban hebben !!!

Nederlandse homo's en toeristen worden door buitenlanders mishandeld,..het moet niet gekker worden. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Buiten het feit dat je uit je nek lult, is dit een persoonlijke belediging !
Dus je gaat lekker op raport..van mij mag je een eeuw ban hebben !!!

Nederlandse homo's en toeristen worden door buitenlanders mishandeld,..het moet niet gekker worden. :D

Waarom zet je dan gelijk mocros neer he?
Vind je het gek dat ik dan opeens zo reageer he
Laast stond er nog een megagroot artikel in de krant van 2 spits reporters die in Amsterdam zijn gaan rondlopen hand in hand om te kijken hoe het nou werkelijk met die homo-haat zat.
Ook de getto-buurten zoals osdorp zijn niet overgeslagen, dit hebben ze drie dagen lang gedaan.
Hier en daar hebben ze wel eens homo's naar hun kop gekregen van wat kleine kinderen maar meer niet.

Cijfermatig gezien is het geweld tegen homo's trouwens niet gestegen in de hoofdstad

niet dat het me wat kan schelen dat het de homo-hoofdstad niet meer is, wat me meer verontrust is dat iedereen elkaar tegenwoordig in elkaar lijkt te meppen. jammer weer

Dat krijg je dus als je concentraties van bepaalde groepen niet onder controle houdt. Fout ligt bij de burgemeester zelf.

Waarom zet je dan gelijk mocros neer he?
Vind je het gek dat ik dan opeens zo reageer he
Laast stond er nog een megagroot artikel in de krant van 2 spits reporters die in Amsterdam zijn gaan rondlopen hand in hand om te kijken hoe het nou werkelijk met die homo-haat zat.
Ook de getto-buurten zoals osdorp zijn niet overgeslagen, dit hebben ze drie dagen lang gedaan.
Hier en daar hebben ze wel eens homo's naar hun kop gekregen van wat kleine kinderen maar meer niet.

Je voelt je nog al aangesproken !!!
Ik had het over Marokaans tuig,..als jij jezelf tuig wil noemen, prima !!!

Dus ik vind het idd gek !!

Dat Marokkaans tuig wat je noemt is tenminste eerlijk en open over hun standpunt. Daardoor vallen ze op. Er lopen genoeg mensen rond die niet hun mening erover durven te uiten en ook homohaat hebben.

Belachelijk voorbeeld man, die slaan geen fl**kers in elkaar met ze allen.

Het is alleen niet slim van de media om iedere keer te melden dat het om een homo gaat.
Zo wakker je alleen maar meer aan in mijn ogen.

Tevens vind ik het net zo erg als dat een hetero in elkaar word geslagen, alleen dat haalt de media dan niet. Beetje vreemd.

Tevens vind ik ook niet dat wij de homo hoofdstad van de wereld moeten hebben.
Ik heb niks voor of tegen homo's. Ze vallen niet op mij, dus ze laten mij met rust. De homo's die ik ken kan ik goed mee overweg. Over het algemeen zijn ze wat meer chill en relaxter (ook tegenover hun denkwijze over allochtonen). Dus snap ook net niet waarom de moslims (ja een deel ik weet het) dat voor zichzelf verpesten:(

Het is alleen niet slim van de media om iedere keer te melden dat het om een homo gaat.
Zo wakker je alleen maar meer aan in mijn ogen.

Tevens vind ik het net zo erg als dat een hetero in elkaar word geslagen, alleen dat haalt de media dan niet. Beetje vreemd.

Tevens vind ik ook niet dat wij de homo hoofdstad van de wereld moeten hebben.
Ik heb niks voor of tegen homo's. Ze vallen niet op mij, dus ze laten mij met rust. De homo's die ik ken kan ik goed mee overweg. Over het algemeen zijn ze wat meer chill en relaxter (ook tegenover hun denkwijze over allochtonen). Dus snap ook net niet waarom de moslims (ja een deel ik weet het) dat voor zichzelf verpesten:(

zelfde als met allochtonen, persvrijheid, ach ja. mensen moeten zich gewoon normaal leren gedragen.

was al naar de knoppen door al die allochtonen

Terug
Naar boven