XXL Nutrition

Amsterdam school of business

Santoz

Freaky Bodybuilder
Waardering
0
Ik denk er serieus over na om volgend jaar via het Erasmus-uitwisselingsproject in het buitenland te gaan studeren. Echt ver is Amsterdam natuurlijk niet voor een Belg maar wat ik wou horen is of iemand ervaring heeft met de school zelf of een of andere referentie kan geven? De keuze is namelijk wel belangrijk aangezien het over een gans jaar gaat...

Bedoel je Amsterdam Graduate School of Business ?

Of iets anders ? Ik geloof dat bijvoorbeeld de HES ook een dergelijk naam hanteert, dus probeer ff te achterhalen welke uni of hogeschool erachter steekt

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat over HES Amsterdam School of Business inderdaad...

Hes is wel aardig, is een hbo. Naar mijn idee wel de betere financiele hbo opleidingen van NL, maar echt top is het ook weer niet. Gewoon wel ok. De uni's zijn een stuk beter. Ik heb ervaring met beiden, dus als je vragen hebt, let me know

Hey ik heb gestudeerd aan de HES (lekkere(exchange) wijven):eyebrow: , Ik geloof dat de HES wel goed aangeschreven staat als het om exchange studs gaat.
Nieuwe gebouw is behoorlijk modern, en met je studentenpas kan je voor een gereduceerd tarief trainen bij de sport/ateletiekschool van de Vrije Universiteit. Ben geen promotor van de school, maar heb er een leuke tijd gehad. Echt een referentie heb ik niet, neem contact op met studenteninfo, ze kunnen je denk ik wel het e.e.a uitleggen.
Lachen hoor met die exchange studs, die fransen en amerikanen die waren elke dag stoned:D (wel na schooltijd) ik geloof ook dat je 2 uur per week moet sporten (karate, voetbal, golf, en idd fitness), krijg je ook studiepunten voor, dat is dus snel verdient. ik geloof dat jij zo een beetje zelf je rooster mag samenstellen.

Terug
Naar boven