AndroidHealthClinic

Amsterdamse wethouder krijgt 'knal voor kop' na heldendaad

Masterbeer

Dutch Bodybuilder
Waardering
178
Lengte
1m84
Massa
105kg
Vetpercentage
20%
'Knal voor kop' wethouder A'dam

602129.jpg

De Amsterdamse wethouder Pieter Hilhorst is vanmiddag geslagen toen hij twee vrouwen probeerde te beschermen. Dat schrijft hij op Twitter.
In de tram schold een man twee vrouwen uit. Volgens Hilhorst riep de man "Rot op naar je eigen land. Ik ben hier geboren" tegen twee, vermoedelijk Marokkaanse, vrouwen.
De wethouder probeerde de vrouwen te beschermen. "Ik kreeg een knal voor mijn kop", schrijft Hilhorst op Twitter. Daarop zette hij samen met een andere passagier de man uit de tram.
Volgens de Amsterdamse zender AT5 hield de PvdA'er aan het voorval een dikke lip over.
Samen met de twee vrouwen heeft hij een afspraak gemaakt met de politie om aangifte te doen.
http://nos.nl/artikel/602122-knal-voor-kop-wethouder-adam.html

Pieter '188 miljoen' Hilhorst kan sinds gisterenmiddag door het leven als Pieter 'held' Hilhorst

Of toch niet? Want vanochtend kwamen deze beelden van het incident naar buiten

goede knal

voor 188 miljoen neem ik ook wel een knal

Een knal , sorry wat ..dat was een aai over zijn bol :roflol:

Lekker boeiend weer, zulke dingen gebeuren elke dag, maar dit komt in het nieuws omdat hij wethouder is..

mijn grootste held

Echt schandalig, hij had tenminste een flink pak slaag moeten krijgen.

Moet hij maar niet lachen.. :mad:

Was het een zwerver? In elk geval dan niet de zwerver. Iemand die overstuur is moet je niet in zijn gezicht staan uitlachen, dan kan je op zo'n reactie zitten wachten, en iemand vervolgens op eigen houtje de tram uitzetten is ook niet geoorloofd. En dan weten we nog niet hoe de rel begonnen is, misschien werd de man wel op een onbeschofte/provocerende manier behandeld door die twee vrouwen. Van een held is hier zeker geen sprake.

Was het een zwerver? In elk geval dan niet de zwerver. Iemand die overstuur is moet je niet in zijn gezicht staan uitlachen, dan kan je op zo'n reactie zitten wachten, en iemand vervolgens op eigen houtje de tram uitzetten is ook niet geoorloofd. En dan weten we nog niet hoe de rel begonnen is, misschien werd de man wel op een onbeschofte/provocerende manier behandeld door die twee vrouwen. Van een held is hier zeker geen sprake.

Als je in de politiek zit, ben je sowieso geen held.

Een PVDA'er levert pas een heldendaad als hij uit de politiek stapt.

Het opnemen voor je electoraat noemen ze dat.

De haat tegen alles wat links is zit wel diep, niet?
Dit is allemaal speculatie.

toneel stuk..:o

Toch wel ballen dat die opstaan om er wat van te zeggen. Tegenwoordig doet iedereen alsof zijn neus bloedt als iemand wordt lastig gevallen.

Hij gaf repliek op de man die racistische opmerkingen maakte

Terug
Naar boven