Fitness Seller

Anabolen beginnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ultimategainer

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
97kg
Hallo allemaal,

Ik train nu 1 jaar en ik denk er aan om een poging te wagen om professionele bodybuilder te worden, en dat kan niet zonder steroïden. Mijn vraag is dus als ik podium ambities heb zal ik dan al zo vroeg beginnen met steroïden? ik ben 18 jaar en wat voor kuur zal ik dan doen? hoe lang en wat voor nakuur? informatie graag! :)

18jaar? denk dat je weinig advies gaat krijgen.

troll?

Mensen onder de 21 jaar mogen geen AAS (of prohormonen) aanraken, en mensen onder de 18 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 21 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 21 mogen geen AAS (of prohormonen) gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische instanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 21 jaar.

En verwacht je aan opmerkingen en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je toch post.

OT/ na een jaar trainen ? en je denkt dat je klaar bent voor te spuiten ?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de snelle feedbacks, snelle conclusie nog niet kuren dan.

Hallo allemaal,

Ik train nu 1 jaar en ik denk er aan om een poging te wagen om professionele bodybuilder te worden, en dat kan niet zonder steroïden. Mijn vraag is dus als ik podium ambities heb zal ik dan al zo vroeg beginnen met steroïden? ik ben 18 jaar en wat voor kuur zal ik dan doen? hoe lang en wat voor nakuur? informatie graag! :)

18? Kan je de stickies niet lezen dan? Je wordt geacht volwassen te zijn, gedraag je hier san ook naar. AAS is geen snoepje. Wacht op z'n minst tot je 21 en dan wordt er nog een bepaald niveau van je verwacht.

Zet je voedings/trainingsschema even in de gepaste sectie en je zal hierop een antwoord krijgen waardoor je een naturelle, mooie progressie zal maken.

Er zijn er hier zoveel die volgens mij al <21 een kuurtje erin hebben geramd hoor maar ok.

Dicht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven