MuscleMeat

anabolen spuiten utrecht

Vraag je gf

Als jij mij betaald, zet ik zoveel spuiten als jij wilt. Omgeving Eindhoven hiero :)

Gewoon niet zo angstig zijn en zelf d'r in rammen.

• Topic Starter Topic Starter
jaa, doen jullie het allemaal zelf ?, op welke dingen moet je eigenlijk letten, ga ik het gewoon zelf doen

Gewoon zelf inderdaad, ik heb een hekel aan afhankelijk te zijn van anderen, dat probeer ik dan ook altijd te mijden.

Zelf heb ik ventro en dorsogluteal gedaan, deed eerst dorsoglute(buitenste bovenste kwadrant van de glutes) maar daar deed het soms pijn en kwam vaak veel bloed uit. Vervolgens heb ik ventroglute gedaan en dat was veel fijner, meer in je zij in de gluteus medius. Hoef je niet zo heel mobiel voor te zijn en die spot bevat het minste aders/zenuwen. Moet je even op google zoeken ventrogluteal injection en je zult genoeg vinden. Even aspireren als die er in zit, dus de zuiger terug trekken. Als er bloed in de spuit komt uit halen en een paar mm naast injecteren en herhalen.

Benen kan ook, maar daar zul je een stuk sneller een zenuw kunnen raken.

jaa, doen jullie het allemaal zelf ?, op welke dingen moet je eigenlijk letten, ga ik het gewoon zelf doen
Zelf prikken is helemaal niet zo moeilijk, ik was laatst bij mijn eerste keer prikken ook een beetje onzeker, maar gewoon even goed opzoeken hoe en wat. Dan is het de 2e keer al een stuk normaler. Ik inject in mijn quadriceps.

• Topic Starter Topic Starter
Zelf prikken is helemaal niet zo moeilijk, ik was laatst bij mijn eerste keer prikken ook een beetje onzeker, maar gewoon even goed opzoeken hoe en wat. Dan is het de 2e keer al een stuk normaler. Ik inject in mijn quadriceps.

welke naald gebruik je ?

Wat voor naalden e.d. is allemaal makkelijk op te zoeken en te vinden.

0,8x40mm voor glutes.
0,6x25mm voor quadriceps.

en de luchtbelletjes moet je die eruit tikken ??
Lees zelf ook van mensen die expres 1 belletje houden om alle olie te gebruiken.
Je zou 10 ml lucht IV moeten injecteren om eraan dood te gaan, dus 0,1 ml IM kan geen kwaad.

Heb dit nu zelf ook 2x gedaan en zodra de lucht eruit komt hoor je een soort scheetgeluidje en weet je dat alles erin zit.

Terug
Naar boven