XXL Nutrition

Anabolen voor 1 maandje of beter helemaal niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

306 josty

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
103kg
Vetpercentage
9%
Hallo,

Ik heb nu een half jaar niet getrained en ga volgende week weer beginnen.
Nu zit ik er aan te denken om voor 1 maandje anabolen te gebruiken.
Dus mijn vraag:
-Is dit slecht? / Verslavend? / Heeft het zin?

Graag zoveel mogelijk reacties.
Wil eerst weten wat de gevolgen zijn enzo.

Groeten

Ik zou eerst gewoon lekker gaan trainen, waarschijnlijk maak je na een half jaar rust weer prima gains. Als je vervolgens op een punt komt waar het moeilijker wordt kun je het altijd nog overwegen.

Verder kan ik uit de manier waarop je deze vraag steld opmaken dat je er totaal geen verstand van hebt. Een fatsoenlijke en zinvolle kuur duurt langer dan een maand, en daarnaast kun je nog meer dan genoeg massa (en ervaring!) pakken als je 19 jaar bent.

Oja, je hebt de regels ook niet gelezen dus? Geen AAS onder de 21 jaar. Het stopt je natuurlijke groei volledig. Niet doen dus.

Hallo,

Ik heb nu een half jaar niet getrained en ga volgende week weer beginnen.
Nu zit ik er aan te denken om voor 1 maandje anabolen te gebruiken.
Dus mijn vraag:
-Is dit slecht? / Verslavend? / Heeft het zin?

Graag zoveel mogelijk reacties.

Groeten

Ik denk dat het op je 19e beter is dat je nog enkele jaren wacht als je echt anabolen wilt gaan gebruiken.

Als je zonder kunt, is nog beter. ;)

Helaas kun je dat van te voren nooit voorspellen. Ieder lichaam reageerd anders, en zal dus ook anders op AS reageren. Dingen als onvruchtbaarheid, haaruitval, prostaathypertrofie etc. zijn niet uitgesloten.
Ik citeer even een lijstje met mogelijk negatieve gevolgen van het gebruik van AAS:

Acne
Ontwikkeling van borsten ([Link niet meer beschikbaar]) door [Link niet meer beschikbaar]
Levertumoren, Levercirrose en geelzucht kunnen optreden (vooral bij een overdosis van orale steroïden, die twee keer door de lever komen bij inname)
Pijn in maag – en darmkanaal en mogelijke bloedingen
Vergroting van de [Link niet meer beschikbaar] bij mannen (moeilijkheden bij urineren, sommige ‘anabole sporters' hebben sondes nodig om te urineren)
Optreding van ‘striemen’ in de huid door de fenomenaal snel groeiende spiermassa
Opgezwollen gezicht door vasthouden van water (problemen in de osmoseregeling)
Vergrote kans op hartaandoeningen
Hoge bloeddruk en afname van de goede [Link niet meer beschikbaar]
Nierziektes en [Link niet meer beschikbaar]
Bij mannen kunnen testikels tijdelijk een kleinere vorm aannemen indien er geen voorzorg voor wordt getroffen (proviron, pregnyl)
Bij mannen verhoogt het de kans op [Link niet meer beschikbaar].
Stoornissen in de bloedstolling ([Link niet meer beschikbaar])
Kans op [Link niet meer beschikbaar]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Anabole_steroïde#Negatieve_effecten

Dat betekend natuurlijk niet dat jij dit ook krijgt, maar je moet goed beseffen dat het wel kan gebeuren.

19 is idd veeel te jong voor een kuur, en een maand veel te kort dan je beter een potje crack bestellen bij een of andere site;).
dan knal je ook in eene keer de pan uit, maar pas op dat je niet te hard gaat in het begin anders sloop je jezelf.

ik zou zeggen eerst lekker 3 weekies rustig opbouwen, daarna aan de sups.
en sucses met je spierpijn de eerste week !

Ja doe maar eens ''fftjes'' een anabolen kuurtje van een maand, lekker zonder in te lezen enzo lekker gains maken beetje lachen beetje trainen.
Gegarandeerd succes!

Troll? Ff die AnaB0luhTj3s er in p0mp3n?

Die info kun je zo in stickys en wikipedia vinden, verder is 19 jaar veel te jong. Als ik naar je stats kijk kun je er nog veel meer uit halen met goede voeding etc.

Succes

beter eerst gewoon trainen, binnen een paar jaar als je geen gewicht meer bijkomt kan je dat nog overwegen.
plus ook nog dat je eerst beter terug een paar maand traint voor je anabolen gebruikt, omdat je dan meer kracht hebt en gemakkelijk blessures kan oplopen

neem maar creatine ofzo

Volgens mij snapt hij het nu wel..

Verkeerde sectie, te jong volgens de regels, te slecht ingelezen etc..

Dicht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven