XXL Nutrition

anabolen

de boer

Cool Novice
Waardering
0
wat werkt beter winny tabbs of primo tabbs, graag jullie menig
ik wil een van deze met D bol samen in een kuurtje 6 of 8 weken
b.v,d de boer

Ik denk dat je het beste primo/dianabol kan nemen, maar zou wel leverbeschermers nemen als je het 6-8weken neemt het is namelijk niet bepaald licht voor je lever,

melkdistel en mariadistel helpen wel een beetje om je lever te beschermen.

Maar waarom zou je niet gewoon een test enanthaatje nemen, het is beter voor je als die pillen rotzooi.
Niet dat het goed is maar het is wel wat anders.

Moet je de primo niet onwijs hoog doseren voor enig effect? En welk merk is het? Lijkt me een dure zaak. Zelfs de injectie primo moet je hoog doseren. Ik ben er iig geen voorstander van.

Wat wil je bereiken met dit kuur?

100-150mg moet je doseren, het gaat nog is 2x door de lever heen en daardoor gaan er veel mg`s verloren. Overigens is het niet zo toxisch voor de lever is nl. geen 17aa.

Geen 17aa? Hoe doorstaat het dan de afbraak in de lever?

Primo tabs die je nu kan krijgen zijn 99,9% fake.Zou er dus niet aan beginnen.

Bedoel je dat de primo op 100-150mg moet?

Ja dat klopt, ED 100-150mgprimo das zo`n 700-1050mg per week.
Als iemand zou weten hoeveel er nou eigenlijk in je lever verloren zou gaan, dan zou je het verder kunnen uitrekenen. Ik heb absoluut geen flauw idee hoeveel je ervan overhoud.

In ieder geval nooit Dianabol en Winny samen bro... Dus geen 2x 17aa varianten...

omdat?

Je zou het natuurlijk wel achter elkaar kunnen nemen of van beiden een lichte dosering.

mmm er staat geslacht V , zou je het mss niet beter bij 20 tot 30 mg anavar houden ?

Terug
Naar boven