AndroidHealthClinic

Anabolic Halo Performance - Muscletech

Kalasjnikov

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
87kg
Vetpercentage
13%
Laatst bewerkt:
samenstelling ziet er ongeveer uit als die van Magnificent alleen deze is prijziger..

ben ook wel benieuwd na reviews hierover, benieuwd of die magnificent overtreft.

Zonde van je geld!

MuscleTech duur maar volgens mij wel goed, zelf nog nooit de behoefte gehad om het te kopen.

Je kan zelf al die 7 ingredienten los kopen voor minder geld :P En alsnog zou je meer dan 1kg hebben (samen) :p

Je kan zelf al die 7 ingredienten los kopen voor minder geld :P En alsnog zou je meer dan 1kg hebben (samen) :p

Miss wel, dit is een stuk makkelijker, smaak schijnt ook erg goed te zijn. Als je zelf alles los koopt en door elkaar gaat gooien weet ik niet of het nog te drinken is.;) ik ga hem zeker een keer proberen.

wel goede recovery, smaak is niet slecht (cherry).. wel lekker met melk, persoonlijk vind ik hem beter dan met water. voor de mensen die op dieet zijn en trainen is dit een waardige vervanger voor je maaltijd ook. geeft wel vol gevoel in je maag :D
over het algemeen wel tevreden over muscletech. ook Celltech is wel een goed product.

over het algemeen wel een 8/10. goed spul maar denk dat er betere zijn.

wel goede recovery, smaak is niet slecht (cherry).. wel lekker met melk, persoonlijk vind ik hem beter dan met water. voor de mensen die op dieet zijn en trainen is dit een waardige vervanger voor je maaltijd ook. geeft wel vol gevoel in je maag :D
over het algemeen wel tevreden over muscletech. ook Celltech is wel een goed product.

over het algemeen wel een 8/10. goed spul maar denk dat er betere zijn.

Leuk dat je hier na een jaar nog eens op terugkomt.. :o

Snap persoonlijk niet waarom je je geld zou willen verspillen aan die muscletech producten, toch veel te duur voor wat het is, niet?

Muscletech is over het algemeen wel duur maar wat ik geprobeerd heb is het me altijd goed bevallen waar onder ook halo!

Muscletech is over het algemeen wel duur maar wat ik geprobeerd heb is het me altijd goed bevallen waar onder ook halo!

Kan wel, maar de goedkopere variant zal je waarschijnlijk even goed bevallen. Er zit niks magisch in die muscletech producten die ze beter maakt hoor...

Ja Miss is het zo wat noem jij een waardige vervanger voor halo?

deze staat in de aanbieding bij b&f momenteel.. Eens proberen of alternatieven die even goed zijn??

Niet de cherry smaak doen, niet echt lekker.. Kreeg hem zaterdag mee voor 10 euro bij b&f Zwolle!

Heb een pot gekocht was in de aanbieding ben benieuwd smaak is btw echt goor maarja

Terug
Naar boven