AndroidHealthClinic

Anabolics 2...

JC4

Cool Novice
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
0
Deze beginners kuur staat o.a. in de Anabolics 2005 editie:

Wk 1 t/m 10 Deca 300 mg. EW
Wk 4 t/m 10 Dianabol 20 mg. ED

Het valt mij op dat pas met week 4 met de Dianabol wordt gestart.
Ik zie altijd dat gelijk met de 1e week met Dianabol wordt begonnen (voor
de kickstart). Maar deze kuur lijkt mij toch beter omdat Deca vanaf wk 3 voelbaar en zichtbaar begint te werken en omdat Deca samen met een oral
zoals Dianabol heel goed 'samenwerkt'. Voor een beginner lijkt mij dit een hele
goeie kuur. Deca zou ook 200 kunnen zijn en Dianabol 30 of 40.... zoals beschreven in Anabolics 2000 geloof ik.

Wat vinden jullie?

ik zou aanraden om deca alleen in een stack met test te nemen en evt diana er bij maar dat is mijn keus..............

erg laag gedoseerd trouwens, de dianabol...

• Topic Starter Topic Starter
Deze kuur die staat ruim 6 jaar in elke editie van Anabolics...als dit geen goede beginners kuur is dan weet ik het ook niet. Dianabol kan bij 20 mg. al heel sterk werken bij beginners, en er staat ook deze beginners kuur in;

Wk 1 t/m 10 Equipoise 250 mg. EW
Wk 2 t/m 11 Test Enthate 250 mg. EW

Om mee te beginnen lijkt me mooi,

dat is nou meer een kuur die ik aan zou raden....met testh

Heb jij (AAJ) ervaring met Testosteron??? vertel...?

heb er zeker wel ervaring mee zoals de meeste hier denk ik:cool:

ik weet uit eigen ervaring dat een deca only erg slecht kan zijn voor je libido die gaat echt helemaal plat vandaar de testh er bij, voor mij trouwens helemaal geen deca meer.....

ik zie dat je al bezig bent met je deca/diana kuur...

de dianabol zou best wel je test wat opkunnen krikken maar die zakt straks in 1 klap weg en dan kickt de deca er nog eens bij, ik hoop dat je een hele goeie nakuur klaar hebt liggen en dat je vrijgezel bent want je hebt je vriendin anders straks voorlopig weinig te bieden in bed, dat was altans mijn ervaring met deca only

De kuur waar ik het over heb is een Deca/Dianabol....

Geen Deca Only!

En nakuur met HCG (3 weken) 2 a 3 weken na kuur....

waarom test erbij gezonder??

Het zorgt voor een gezonde werking van je lichaam als je test gehalte op peil blijft. Aangezien zo wat elke AAS je eigen test gehalte onderdrukt is het verstandig om test erbij te nemen.

Daarnaast is test DE massabouwer en relatief milde steroïde (totaal niet giftig). Gebruik zoveel mogelijk test in je kuurtjes.

Misschien is dat de bedoeling wel van Deca/Diana.. dat dat je eigen test gehalte onderdrukt dat kan ook gebeuren als je een kuur doet met Test...
Als je Test bij de Deca/Diana neemt dat je het effect van de kuur weghaalt..

Je begrijpt met niet helemaal. In elke kuur wordt je eigen test productie onderdrukt, daarom heb je test erbij nodig.

Als je Test bij de Deca/Diana neemt dat je het effect van de kuur weghaalt..

Welk effect? Je bedoelt de synergy? Test bij deca/dboll is een hele goede toegevoegde waarde. Veel beginners op dit forum zijn begonnen met test/deca/dboll en hebben er hele goede resultaten mee gehaald.

Daarnaast heb je ook test nodig om het langer te laten doorlopen in je kuur zodat de hoeveelheid deca vermindert in je lichaam, aangezien je daar lang van moet herstellen. Je kan dat niet met dianabol doen.

Deca met een oral zijn namelijk hele slechte kuurtjes. Die orals hebben een giftige 17alpha-methyl binding. Die zorgen voor een verhoogde gevoeligheid voor glucocorticoïden, dwz dat cortisol je spiermassa weer kan afbreken. Zeker met dianabol aan het einde van je kuur kan dit wel voor massa verlies zorgen, omdat het nog minimaal 3 weken duurt voordat je met je nakuur kan beginnen.

En ik neem aan dat je overigens met een deftige nakuur gaat beginnen (dus geen HCG).

Glenn

is hcg geen nakuur produkt? en test is geen milde steroide volgens mij is het een van de sterkste.

Testo is 1 van de efficientste omdat de verhouding anabool/ androgeen hetzelfde is.. 1/1.
Dat zorgt voor de anabole massabouwer en de androgene werking wat elkaar perfect aanvult..
Deca is bijna niet androgeen, zonder androgene middelen heeft het aromatizen vrije weg, waardoor je libido te veel kans heeft om je axis flink te vernken! Mensen die niet gevoelig zijn voor het "aromatizen" kunnen een deca only overwegen, maar mensen die er wel gevoelig voor zijn kunnen het beter laten, omdat de bijwerkingen ervan dan te sterk zijn!

Deca/dboll kuur kan wel, maar dboll is niet zo androgeen dat het de vervelende bijwerkingen van deca tegengaat.. Daarom wordt testo naast je deca, of bold of tren altijd aangeraden;)

deca sucks.
Wordt zeker als beginner veel te veel van verwacht,deca...DECA klinkt interessant in de oren shit deca man,thats the shizzle.Iedere beginner komt naar mij toe en begint...he mart deca daar wordt je toch droog van?...he mart deca is goed he?...mart deca is mild he? Deca is k*t bij deca MOET test punt period.Waarom schrikt test iedere beginneling af en deca ohh magisch deca niet.

Deca sucks ben er 3 mnd impotent van geweest,teringzooi zonder test.Ok het is persoonsgebonden,maar bij fout gebruik krijg je spektieten en een dikke reet.
Bij iedere kuur hoort test als basis point period.
Zeker met troep als deca,wat op zich met 20mg dianabol geen zode aan de dijk zet.Jongens er is altijd maar een eerste kuur

VERKLOOT DEZE NIET

deca sucks.
Wordt zeker als beginner veel te veel van verwacht,deca...DECA klinkt interessant in de oren shit deca man,thats the shizzle.Iedere beginner komt naar mij toe en begint...he mart deca daar wordt je toch droog van?...he mart deca is goed he?...mart deca is mild he? Deca is k*t bij deca MOET test punt period.Waarom schrikt test iedere beginneling af en deca ohh magisch deca niet.

Deca sucks ben er 3 mnd impotent van geweest,teringzooi zonder test.Ok het is persoonsgebonden,maar bij fout gebruik krijg je spektieten en een dikke reet.
Bij iedere kuur hoort test als basis point period.
Zeker met troep als deca,wat op zich met 20mg dianabol geen zode aan de dijk zet.Jongens er is altijd maar een eerste kuur

VERKLOOT DEZE NIET

Terug
Naar boven