XXL Nutrition

anabollen de roze klijne 50 mg

Status
Niet open voor verdere reacties.

flurie

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m90
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
kan er iemand mij een tip geeven hoeveel ik er best van pak en hoelang en op welke manier alvast bedangd ??? ??? ??? ??? ???

Hey gozer,

Ik heb het idee dat je niet helemaal zeker weet wat je nu gaat gebruiken?...
Roze kleine 50 mg?... dat kan van alles zijn..lees de stickies hier boven aan eerst eens door en verdiep je een bgeetje in de materie. Je hebt tenslotte maar een lichaam...verziek die nou aub niet

Grt. Rico

Even een ander vraagje.....hoe lang train je al?

even een ander vraagje? heb je ook op school gezeten? Ik vind dat mensen die kleine met een ij schrijven nog niet eens creatine mogen gebruiken.. :D

Uit de FAQ:

[..]

18. I have 100 D-bol tabs, how should I use them ? (Similar to : I have 5 amps of Deca, how should I use them ?)

Easy. YOU DON'T !!!! These are illegal products and controlled pharmaceuticals for a reason. They need to be used responsibly. If you cannot do a proper cycle for whatever reason, then don't do one at all. These half-assed attempts will not only not provide you with any gains, they can still cause side-effects and long-term problems with libido and fertility. Not worth it. Wait until you have all you need for a real cycle, then come back and ask again.

[..]

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

Dus spoel die roze kleine pillen maar gewoon door de WC voordat je jezelf schade toebrengt.

Hei neemd jully inde zijk! Wat zein jully tog domme ijkels!

flurie zei:
kan er iemand mij een tip geeven hoeveel ik er best van pak en hoelang en op welke manier alvast bedangd ??? ??? ??? ??? ???

idd dit moet een joke zijn want zelfs de grootste analfabeet schrijft nog niet zo slecht

Die flurie slaat inderdaad alles. De vorige posts waren ook zowel taaltechnisch als inhoudelijk STUPID :tomato:

Ja, ik heb er laatst ook een zak van volgeschept bij de jamin.
Ze hebben de vorm van een hartje en er staat een leuke tekst op.

Is goed spul voor in de bulk, je wint er aardig wat massa mee. DOEN

Btw je schrijft annaboolen. Niet anabollen!!!

op zich zijn die klijnu roooien wel goet. ik neem zu alluh 50 tegulijk in!!

oja zo was die kuur...die rooie moe je per 50 naar binne gooie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven