D Don_Jose Novice Lid sinds 18 dec 2003 Berichten 1 Waardering 0 1 jan 2004 #1 jowww alles goed hiero.....? kan iemand mij een goede uitleg geven over anapolon en deca?? alvast bedankt! Klik om meer te lezen...
jowww alles goed hiero.....? kan iemand mij een goede uitleg geven over anapolon en deca?? alvast bedankt! Klik om meer te lezen...
Juriaan Freaky Bodybuilder Lid sinds 10 okt 2002 Berichten 5.222 Waardering 0 1 jan 2004 #2 Don_Jose zei: jowww alles goed hiero.....? kan iemand mij een goede uitleg geven over anapolon en deca?? alvast bedankt! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Jowww je post staat een beetje verkeerd, hoort in de steroiden sectie anapolon: oxymetholone Deca: nandrolone decanoate
Don_Jose zei: jowww alles goed hiero.....? kan iemand mij een goede uitleg geven over anapolon en deca?? alvast bedankt! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Jowww je post staat een beetje verkeerd, hoort in de steroiden sectie anapolon: oxymetholone Deca: nandrolone decanoate
G Guest verwijderd 10.000 berichten Lid sinds 19 mei 2002 Berichten 33.742 Waardering 3 1 jan 2004 #3 Juriaan zei: Jowww je post staat een beetje verkeerd, hoort in de steroiden sectie anapolon: oxymetholone Deca: nandrolone decanoate Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... kijk eens op de zeer informatieve site van big cat daar vind je goede info over deze middelen
Juriaan zei: Jowww je post staat een beetje verkeerd, hoort in de steroiden sectie anapolon: oxymetholone Deca: nandrolone decanoate Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... kijk eens op de zeer informatieve site van big cat daar vind je goede info over deze middelen