Fitness Seller

anapolon met wat ???

slacher

Cool Novice
Waardering
0
Ik heb me 50 tabs anapolon50 gekocht en ben van plan deze te gaan gebruiken in combinatie met andere AS,nu is mijn vraag welke en hoeveel.

mijn gedacht:

wk 1: 50mg anapolon p/d en 250 sus
wk 2 , 3 en 4: 100mg ana p/d en 250 sus

ik denk dat dit op niet veel zal trekken maar het is de eerste keer en ik denk dak ook best kan nakuren maar hoeveel??

ik hoop op nuttige info alvast bedankt

• Topic Starter Topic Starter
hoeveel zou ik dan best nakuren voor dat voorstel ?

Navy zei:
week 12 100mg clomid
week 13 50mg clomid

eventueel nog wat HCH 2500/2500/2500/2500UI om de 5 dagen

met zon kuurtje zal Clomid wel volstaan lijkt me. Ik zou de HCH bij na een zwaardere kuur gaan nemen.

slacher zei:
Ik heb me 50 tabs anapolon50 gekocht en ben van plan deze te gaan gebruiken in combinatie met andere AS,nu is mijn vraag welke en hoeveel.

mijn gedacht:

wk 1: 50mg anapolon p/d en 250 sus
wk 2 , 3 en 4: 100mg ana p/d en 250 sus

ik denk dat dit op niet veel zal trekken maar het is de eerste keer en ik denk dak ook best kan nakuren maar hoeveel??

ik hoop op nuttige info alvast bedankt

Het is de eerste keer en dan begin je maar met het zwaarste en meest giftige anabol dat er is ? ALs je na 4 weken stopt met de anapolon en je neemt niet voldoende androgene as om dat op te vangen val je in een week waarschijnlijk wel een kilo of 5 weer terug maat. Als je 4 weken anapolon neemt en je wilt er iets van vast houden neem er daarna maar 750 mg sus en 400 mg deca per week bij.

Terug
Naar boven