Fitness Seller

Anavar clen met dit weer

Shreddedness

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Hey Harry's,

Ik doe momenteel een kleintje anavar aangevuld met clenbuterol. Alleen nou vroeg ik mij af of dat met dit weer gevaarlijk is? Want clebuterol verhoogd je lichaamstemperatuur en dit weer doet dat ook denk ik wel een beetje :rolleyes:...

Dussss ik vroeg mij af of dit (terwijl ik wel 3 a 4 liter water op een dag drink) gevaarlijk is voor me gezondheid??????????

Clen is sws slecht voor je gezondheid ookal met warm weer of niet

Snugger ben je niet he?

Ik zeg dat het al slecht is voor je gezondheid, wat denk je dat het gaat doen bij een hitte van 35+ graden?

Je hartslag in rust is al abnormaal hoog ermee.

Snugger ben je niet he?

Ik zeg dat het al slecht is voor je gezondheid, wat denk je dat het gaat doen bij een hitte van 35+ graden?

Je hartslag in rust is al abnormaal hoog ermee.

+1

Ot zit nu zelf ook aan de clen nergens last van overgens. Meschien af en toe beetje hoofdpijn door dat je meer zweet maar dan drink ik gewoon extra

Geen clen met dit weer, goed om neer te vallen.

Clen beter niet met deze hitte, tenzij je graag extra risico wil lopen om je rikketik te laten stoppen met tikken.

Hartslag is 100 in rust. Zweet zoizo door tren clen laat mij niet meer zweten ofzo. Hartkloppingen soms, trillen bijna niets en anders alleen sochtends als ik ze ineem

Als je hartslag in rust 100 is dan is je clen gewoon goed hoor :p ook al is hij ondergedoseerd, je zit nu op een dosis die toch echt wel zijn werk doet dus niet zomaar verhogen omdat je niet trilt he!

Als je hartslag in rust 100 is dan is je clen gewoon goed hoor :p ook al is hij ondergedoseerd, je zit nu op een dosis die toch echt wel zijn werk doet dus niet zomaar verhogen omdat je niet trilt he!

Mijn rust hartslag is 93 ^^ zonder clen, 60-100 was normaal denk ik

Laatst bewerkt:
Mijn hartslag is heel laag en stabiel dus ik doe d'r niet moeilijk over, maar als je een zwetend en hijgend postpaard bent met dit weer zou ik de clen effe skippen, ja.

geen last van nu op 40 mcg

Terug
Naar boven