Wat denken jullie..? echt of nep..?
De orals zijn verzonden vanuit Polen.
Hartelijk dank alvast..!!
Bijlagen
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is een foto die mij is toegestuurd door de verzender, als bewijs van het verzendbare product
Volgens mij moet je een eigen foto plaatsen maargoed hoop voor je dat je het binnenkrijgtDit is een foto die mij is toegestuurd door de verzender, als bewijs van het verzendbare product
Waarom bestellen vanuit Polen, zal wellicht een obscure website zijn...is er niets in de UK te verkrijgen? Vast wel..Wat denken jullie..? echt of nep..?
![]()
Ik heb de Anavar gewoon van een Hilmo Biocare distribiteur besteldWaarom bestellen vanuit Polen, zal wellicht een obscure website zijn...is er niets in de UK te verkrijgen? Vast wel..
Wat moet ik onderzoeken dan@?Kun je niks van zeggen zo. Je kunt de verkoper ook verifiëren op de site van Hilma.
* beter doe je ook vooraf onderzoek, voor je iets koopt. @JC4
Als het van off. Distributeur komt, hoef je je geen zorgen te maken.Ik heb de Anavar gewoon van een Hilmo Biocare distribiteur besteld
Wat moet ik onderzoeken dan@?
Ja het komt van een officiele distribiteur.. maar of het een echte officiele distribiteur is kon ik niet verifieren.Als het van off. Distributeur komt, hoef je je geen zorgen te maken.
Na ontvangst kun je de code ook scannen via website van Hilma
Dankjewel voor de info, deze foto was ik nog niet tegengekomen..Ik heb ze ook wel eens benadert, dat veranderen van verpakking en vial ook niet echt helpt. Nu lees ik weer dat verpakking aangepast is.
![]()
Different packaging | Hilma Biocare Website
Please note: In some markets, Hilma Biocare tablets may be available in different packaging: glass jars or blisters. The verification code on blister packs is located on the back of the box, under the scratch-off coating, as is the case with other Hilma Biocare blister packs.hilmabiocare.com
In polen zit een lab die het voor omgerekend ~59 euro test, geen ervaring verder nog mee maar zit er wel over te denken.Anavar is niet duur, Hilma is altijd gewoon goed. Voor 120$ kan je het laten testen
Zelf geen ervaring mee maar de sources op Meso die hun gebruiken worden daar doorgaans wat minder serieus genomen. Overigens maakt de prijs ook niet zo veel uit omdat de meeste bronnen de lab test betalen voor hun klanten na publicatie.In polen zit een lab die het voor omgerekend ~59 euro test, geen ervaring verder nog mee maar zit er wel over te denken.