Fitness Seller

Anavar of Winstrol

HenryF

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
90kg
Ik ben van plan om een eerste kuur te doen. Een kennis adviseerde 12 weken 500mg test-e per week. Ik wil hier graag een kickstart bij doen, maar ik twijfel tussel anavar 50mg per dag of winstrol 50mg per dag. Wat is het verschil tussen beide?

Ik ben van plan om een eerste kuur te doen. Een kennis adviseerde 12 weken 500mg test-e per week. Ik wil hier graag een kickstart bij doen, maar ik twijfel tussel anavar 50mg per dag of winstrol 50mg per dag. Wat is het verschil tussen beide?
www.google.nl astu! beetje research zelf doen voordat je met iets start kan geen kwaad ipv alles voorgekauwd krijgen.

Ik vind zowel anavar als winstrol niet geschikt als kickstart van een kuur.
Anavar deed het bij mij prima als kennismaking en kuur op zich, ik voelde de spieren die al flink waren afgetraind door het hardlopen, in rust groeien.
Niet spectaculair maar genoeg om er enthousiast van te worden, daarbij gaf het me ook een subtiel feel good gevoel. Nadeel was dat ik moest stoppen met hardlopen omdat mijn benen na vijf minuten helemaal vol zaten, en daardoor geen stap meer lopen kon.
Winstrol zorgt niet zozeer voor toename in omvang maar wel voor veel definitie en hardheid en zou je daarom het beste aan het einde van een kuur kunnen toevoegen, naar mijn mening.

Ben zelf voor het eerst met anavar bezig en ik verkies het boven winstrol. Van winstrol hebben velen haaruitval (waaronder ikzelf) en bij anavar geen problemen.

Wel legit anavar natuurlijk :)

Winstrol zorgt niet zozeer voor toename in omvang maar wel voor veel definitie en hardheid en zou je daarom het beste aan het einde van een kuur kunnen toevoegen, naar mijn mening.

Op het einde van een blast, akkoord maar niet op het einde van een kuur als je nadien OFF gaat.

Zoek maar eens op: winstrol op het eind van kuur en cortisol (--> sneller gains verliezen).

Hangt een beetje van je doel af welke kickstart je eventueel neemt .

Maar anavar heeft ook mijn voorkeur , let wel ! Als je zeker weet dat het anavar is .

Hangt een beetje van je doel af welke kickstart je eventueel neemt .

Maar anavar heeft ook mijn voorkeur , let wel ! Als je zeker weet dat het anavar is .

Dat is gewoon een kwestie van de goede bron hebben. Er is zat echte anavar op de markt.

tren ace :hedbang:

Dat is gewoon een kwestie van de goede bron hebben. Er is zat echte anavar op de markt.

Mee eens , maar dat is afwachten .
Gezien het een eerste kuur is , ga ik er even niet van uit dat hij veel bronnen heeft welke hij dus kent ( kan het fout hebben hoor ) .

Maar jij hebt zeker gelijk !

Ik vind zowel anavar als winstrol niet geschikt als kickstart van een kuur.
Anavar deed het bij mij prima als kennismaking en kuur op zich, ik voelde de spieren die al flink waren afgetraind door het hardlopen, in rust groeien.
Niet spectaculair maar genoeg om er enthousiast van te worden, daarbij gaf het me ook een subtiel feel good gevoel. Nadeel was dat ik moest stoppen met hardlopen omdat mijn benen na vijf minuten helemaal vol zaten, en daardoor geen stap meer lopen kon.

Prima geschikt als ks dan toch? En kijk je verhaaltje over Winstrol nog eens na, als je BCed is het idd geen probleem maar als je OFF gaat word het anders.

Verder heb ik geen ervaring met orals, maar adhv ervaringen van anderen enz. zou ik voor Var (realdeal) gaan als KS ipv Winny.

Je kan ook frontloaden of test prop als kickstart nemen. Beide effectiever.

Gek genoeg ook anavar, winstrol liever de injects van en geen kickstart mee doen

Dus met anavar groeien je spieren in rust voelbaar?

Kweet niet hoor.

Ik voel maar 1 ding groeien, maar dat zijn geen spieren.

Heb nog nooit lucht in me vials gespoten. Trek het gewoon op. Ander soort idem.

Groen blauw insuline. Allemaal geen probleem

Gewoon 2e keer verkeerd topic. Ik geef op:p

En vol na een paar meter lopen... ben er bijnz zeker van dat hij anadrol had een bepaald merk steekt adrol in zijn var heb ik al ervaren .

Ben wel benieuwd wat voor merk dat dan is. Oxymetholone is ook niet echt een goedkope stof. En waarom zou je dat doen? Er zit een wereld van verschil tussen die twee middelen, zowel qua bijwerkingen als qua werking.

Terug
Naar boven