Fitness Seller

Anavar only + clen?

Woekkes

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
28
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Hallo iedereen,

Ik ben bijna (binnen een 3tal maanden) 23 jaar en ik train ondertussen een dikke 5 jaar. Na heel wat lezen, ben ik tot het besluit gekomen om een keertje een kuurtje te doen met anavar (oral). Ik heb reeds vaak gelezen dat injects een beter resultaat opleveren doch verkies ik te starten met oral anavar only. Wat jullie gaan lezen als schema, is al vaak genoeg voorbij gekomen maar ik wel erna nog clen gebruiken en ik weet niet zeker of dat een zeer goed idee is. Vandaar ook mijn post en mijn vraag naar jullie raad :)

schema:

w1-6 anavar 40 mg

w8-10 clen (opbouwend namelijk: beginnen met 20 mcg/dag, elke 3 dagen verhogen met 20 mcg/dag tot een maximum van 100-120 mcg (dit laatste moet ik persoonlijk nog ondervinden wat voor mezelf te doen is))

Hopelijk overtreed ik geen regels en ik hoop tevens bruikbare feedback te ontvangen,

Alvast bedankt!

lekker een winstrol kuurtje pakkken als ik jou was
op internet genoeg informatie over te vinden

Ik zou clen gewoon 2 keer doen tijdens je kuur.
Wk 1tm2
En
Wk 5tm6

2weken on 2 weken off
Veel drinken tijdens clen gebruik, anders veel hoofdpijn.

• Topic Starter Topic Starter
lekker een winstrol kuurtje pakkken als ik jou was
op internet genoeg informatie over te vinden

Ik twijfelde eerst tussen winstrol en anavar.. Aangezien ik mijn anavar ga bestellen via een NL webshop (mijn aanspreekpunt in de gym is gestopt) is de kans ook groot dat ik winny krijg ipv anavar althans ik lees toch frequent dat de kans groot is dat je winny krijgt ipv anavar, klopt dit?

Terug
Naar boven