AndroidHealthClinic

anavar

het is niet zo heel androgeen.. dus om veel massa te kweken met anavar is bijna niet te doen omdat je het dan heel hoog moet doseren, schijnt verder mild te zijn wat betreft bijwerkingen, maar dat gaat denk ik meer voor gebruik om medische doeleinden want dat zijn de doseringen velen malen lager dan in bodybuilden, wil je het effectief gebruiken voor spier massa moet je toch wel richting 80 of 100 mg per dag denken, dat zijn flink wat pilletjes....en dat vind geen 1 lever en maag prettig...dan zijn al snel 32 tot 40 tabletten, van 2,5 mg!!! nu zijn ze er dan in 10 mg maar dan nog zijn het er al snel 10 per dag, maar in ieder geval...wat je aankomt gaat grotendeels niet meer weg....

intressante vraag vind ik , dat wil ik ook wel weten :p

waarom anavar pakken als er ook winstroll is?
ik weet niet wat je doel is, maar je bent nog wel vrij jong....

waarschijnlijk omdat ie gelezen heeft dat het het mildste is

het is niet zo heel androgeen.. dus om veel massa te kweken met anavar is bijna niet te doen omdat je het dan heel hoog moet doseren, schijnt verder mild te zijn wat betreft bijwerkingen, maar dat gaat denk ik meer voor gebruik om medische doeleinden want dat zijn de doseringen velen malen lager dan in bodybuilden, wil je het effectief gebruiken voor spier massa moet je toch wel richting 80 of 100 mg per dag denken, dat zijn flink wat pilletjes....en dat vind geen 1 lever en maag prettig...dan zijn al snel 32 tot 40 tabletten, van 2,5 mg!!! nu zijn ze er dan in 10 mg maar dan nog zijn het er al snel 10 per dag, maar in ieder geval...wat je aankomt gaat grotendeels niet meer weg....

tabletten zijn 10 mg

Vooral genomen tijdens cut en voor extra kracht.
Zeer populair bij vrouwen.

Gains zouden ook beter blijven zitten dan met andere aas..
Spieren die je wint met kuurtje anavar blijven zitten

Anavar.com

Oxandrolone (Anavar) – Anabolic Steroids Profile

hey ,
Ik zou graag eens willen weten hoe anavaar eigenlijk werkt en wat voor resultaten je er kunt .mee boeken en hoe je het gerbuikt :D

op je 17de kan je evenveel resultaat boeken met goed te eten en deftig te trainen als met het gebruik van anavar...

geldverspilling dus eerst en vooral (anavar kuurtje is meestal nogal kostelijk) en ten tweede... groei nog maar een paar jaartjes "naturel"! 17 is niet echt een leeftijd om met zo'n dingen te klooien..

Ik ga op 80mg voor 5 weken begin juli :D (+ wat andere shizzle ;) )

anavar is duur, slecht voor je prolatine levels en overrated....neem winny of masteron ;)

Var is gewoon perfect voor de cut imo.. Als je extreem gaat cutten zul je wel wat massa verliezen maar in complete zin gaat je fysiek er wel vet op vooruit.
Ik werd na 3 dagen al harder en sterker, en mn luvhandles begonnen al te slinken, dus voor mij werkt het;)

Maar 17 is echt wel veel te jong man, zal wel neerkomen op een impulsieve actie, maar ik raad je af om te beginnen.

Var is gewoon perfect voor de cut imo.. Als je extreem gaat cutten zul je wel wat massa verliezen maar in complete zin gaat je fysiek er wel vet op vooruit.

niet lullig maar wat weet jij qua ervaring wat ideaal is in de cut? probeer eens tren/winny/mast/prop ipv die rommel van een var

ik vind anavar niet slecht, leuke powerboost.
maar naarmate de kuur vordert heb je steeds meer mg (ik ga tot max. 60mg/dag, in het begin maar 20mg/dag) nodig om dezelfde power te voelen.
ideaal voor te cutten, maar idd wel duur.

maar nu de grote dennis999 ;) zegt dat masteron beter is, overweeg ik nu wel om mast eens in een volgend cutkuurtje te smijten.
heb het nog niet geprobeerd.

damn die dennis heeft wel invloed hier! haha...stel je voor dat je deca of test normaal op 400 mg neemt dan moet je anavar dus ook zoveel nemen om het effectief te laten zijn...dan is al snel 70 mg per dag... en misschien moet je nog wel hoger doseren omdat het van nature mild is...dus ga maar uit van minimaal 90 of 100 mg per dag...dat word gewoon teveel

anavar is duur, slecht voor je prolatine levels en overrated....neem winny of masteron ;)

heb je hier toevallig eens studie of iets dergelijks over, want ik hoor dat enkel hier beweren. Ik kan me hier een artikel over herrinneren, maar op pubmed is er niks over te vinden...

Laatst bewerkt:
damn die dennis heeft wel invloed hier! haha...stel je voor dat je deca of test normaal op 400 mg neemt dan moet je anavar dus ook zoveel nemen om het effectief te laten zijn...dan is al snel 70 mg per dag... en misschien moet je nog wel hoger doseren omdat het van nature mild is...dus ga maar uit van minimaal 90 of 100 mg per dag...dat word gewoon teveel

100mg is veel te veel, vind ik.
gewoon de eerste weken 20mg/dag (2 uur voor je training bijv.) en dan naarmate je zelf aanvoelt dat je wat meer kracht nodig hebt opbouwen.
als je op het einde van je kuur (laatste week) op 60mg/dag zit is dit ruimschoots voldoende.
meer is niet altijd beter.
ik ken gasten die tot 90mg/dag gaan, maar daar stel ik mij dan al de vraag bij of dat het nog een positieve meerwaarde heeft.

Komt vooral omdat hij met feiten/studies komt i.p.v. eigen gedachtengangen. En hoezo zou je var net zo hoog moeten doseren als test of deca om het effectief te laten zijn?

Terug
Naar boven