AndroidHealthClinic

.... anavar

Status
Niet open voor verdere reacties.

rondpunt

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
78kg
Vetpercentage
9%
hallo,

weet iemand of de anavar van het merk mutant gear wel degelijk anavar is en geen ander productje?

Ik wil zeker niets anders vandaar dat ik toch even naar ervaringen wil vragen.

thanks!

Laatst bewerkt door een moderator:
Eerste post, verkeerde sectie, vragen of t goed is...maar je wilt zeker niets anders ? Ik word beetje moe van al die zielige MG loopjongetjes hier de laatste tijd. Tot ziens :hello:

• Topic Starter Topic Starter
Eerste post, verkeerde sectie, vragen of t goed is...maar je wilt zeker niets anders ? Ik word beetje moe van al die zielige MG loopjongetjes hier de laatste tijd. Tot ziens :hello:

Met zeker niets anders bedoelde ik: geen andere pillen in een anavar potje.

weetje van wat ik moe kom? Van posthoeren zoals jij, ipv een antwoord te geven een hele hoop kritiek. Als je het niet weet, zwijg dan. Wil je toch commentaar geven, dan bestaat er zoiets als PM.
Ik lees hier al 2 jaar mee en ben al wat vertrouwd met de agressieve toon die sommigen hier uitslaan zodra iets niet naar wens gepost is.

Posthoeren ? Over Agressieve toon gesproken :) hou t voortaan lekker bij meelezen als je alleen deze onzin kan verkondigen. Ik zeg duidelijk gevalletje methyl test :D

jongens met alle respect, geen gekke taal uitslaan! mr BIG heeft gelijk, sowieso ivb dat het vaker terug komt van MG. ook is het zo dat als je een paar jaar mee leest dat je weet dat je niet in deze sectie plaatjes van je gear mag zetten. als je over je gear gaat praten doe dat dan in de Echt of Nep sectie. en dan alleen over de echtheid en niet over het lab zelf. dus meneer rondpunt, dat mr big er genoeg van heeft, geef ik hem zeker gelijk. en dat jouw post sowieso verkeerd gepost is ga je zometeen merken als er een slotje om gaat.

hou het netjes en lees de regels ;)

wat verwacht je dan? dat iemand direct een test rapport post met jou batch nummer en zegt "kijk er zit echt anavar in?"

troep gear

Pfffff...locked

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven