Fitness Seller

Anavar

master008

Novice
Waardering
0
Dank zij MedieVal toch op de juiste plaats terechtgekomen ( thanks :D )

Dus doe ik mijn verhaal nog eens .

Ik ben nieuw op dit forum en ben 38 jaar oud en doe al 3 jaar aan bodybuilding. Ik train 4à5 keer per week en dat naturel . Omdat ik de laatste tijd geen vooruitgang meer boek heb ik besloten om eens een kuurtje anavar te proberen . Wat zijn de nadelen van anavar (bijwerkingen enzo ) ? En is het waar dat je er tepelvorming van krijgt ? Ik had al vernomen van wel maar daarvoor had ik Novaldex ( of toch zoiets) in gedachten .

Alvast bedankt ,

Groeten geert

• Topic Starter Topic Starter
Ja maar hier vind ik echt niks . Zouden jullie me aub kunnen helpen met de vragen en niet gewoon links en zo geven ? Ik heb er al niet te veel verstand van .

Probeer je eerst hier wat te verdiepen in de materie voordat je overhaast anavar denkt te moeten gebruiken.
Welkom.

Anavar is één van de beste keuzes voor kuurmaagden maar simpelweg testosteron aan een lage dosis zal je toch betere resultaten geven.

Als je dan toch voor anavar zou kiezen... Sommigen gaan zeggen dat orals voor newbies uit den boze zijn door de leverbelasting maar AAS hebben nu eenmaal nevenwerkingen. Anavar is mild en aan een lichte dosis zal je normaalgezien geen nevenwerkingen ondervinden; Laat die nolvadex maar staan overigens, van gynaecomastie zal je geen last krijgen

een anavar only geeft imo geen interessante resultaten (er vanuit gaande dat spiermassa het doel is).

je zou dan zo hoog moeten doseren dat het "milde" karakter van anavar niet meer van toepassing is.

@ topicstarter; ga zelf eerst eens ff informeren (zie gegeven link van luke) of op deze site, en motiveer dan zelf waarom je met anavar wilt kuren. Dan kunnen wij je altijd bijsturen. (dat is altijd nog beter dan alles "voorkauwen")

;)
een anavar only geeft imo geen interessante resultaten (er vanuit gaande dat spiermassa het doel is).

je zou dan zo hoog moeten doseren dat het "milde" karakter van anavar niet meer van toepassing is.

@ topicstarter; ga zelf eerst eens ff informeren (zie gegeven link van luke) of op deze site, en motiveer dan zelf waarom je met anavar wilt kuren. Dan kunnen wij je altijd bijsturen. (dat is altijd nog beter dan alles "voorkauwen")

lekker spul

Ja boy zou toch maar eerst even de voor en nadelen gaan lezen . Want je bent toch wel met middellen bezig die niet zomaar even te nemen zijn en klaar he ;)

Veel suxes met lezen zou ik zeggen !

Terug
Naar boven