AndroidHealthClinic

Ancient Aliens

phillyfreezer

Ripped Bodybuilder
Waardering
210
Lengte
1m76
Massa
102kg
Vetpercentage
15%
Ancient Aliens is an American television series that premiered on April 20, 2010 on the History channel.[1] Produced by Prometheus Entertainment, the documentary style program presents theories of ancient astronauts and proposes that historical texts, archaeology and legends contain evidence of past human-extraterrestrial contact.[2][3]

Iemand die deze serie bekijkt? Heb paar Episodes gezien, komen wel interessante dingen aanbod.

Gaat zeker over de Sumerians? Is wel interesant. Ze hadden ook al ons hele zonnestelsel in kaart gebracht inclusief 'planet x', een planeet die we nog moeten ontdekken (als deze echt bestaat).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier en daar wat episodes gezien, best interessant idd.

• Topic Starter Topic Starter

Bijlagen

Laatst bewerkt:
lijkt stargate sg1 wel

Ik zit het nu ook te kijken. Maar het is allemaal zo suggestief en pretentieus.

"It may have been..."
"It could be.."
"Some believe.."

En zo gaat het de hele serie door. Ik kan het niet echt serieus nemen.

Ik zit het nu ook te kijken. Maar het is allemaal zo suggestief en pretentieus.

"It may have been..."
"It could be.."
"Some believe.."

En zo gaat het de hele serie door. Ik kan het niet echt serieus nemen.

sommige dingen wel, maar dat met die stenen etc is wel erg interessant

Ancient Aliens is vogges mij een complete film, over aliens die naar zeggen dingetjes zoals de egiptische piramide van gizeh hebben gebouwd. De piramide was in ongeveer 22 jaar gebouwd, wat zou betekenen dat er in een tien seconden ofzo een steen geplaatst zou moeten worden, terwijl die dingen een paar ton wegen. Ken geen BB'er die dat voor mekaar kan krijgen, behalve chuck norris. Verder zou er zijn gepraat over de uitvinding van licht tijdens de egyptische tijden, aangezien de gangen van de piramides zo lang zijn en zo weinig zuurstof bevatten dat vuur er niet kan branden. Verder is het allemaal gepraat over andere bewijzen dat mogelijke aliens hier zijn geweest, tis wel leerzaam.

heb helaas geen satelliet....

Hahaha, jezus, ik zit het nu een paar afleveringen te kijken, maar het grootste gedeelte is echt een load of crap.

Ineens hebben ze het over dertien kristallen schedels, die allen van verschillende planeten komen. De dertiende schedel zou miljoenen gigabytes aan informatie over het heelal bevatten.

Nee oke :roflol:

Nog meer DMT roken mensen, dan komen de aliens vanzelf!

Terug
Naar boven