MuscleMeat

And Justice for all.......

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Zojuist op RTL5 nieuws;

Naar aanleiding van de uitzending van Probleemwijken gisteravond, waarin 1 buurtbewoner vertelde dat hij zn stiefdochter op 8-jarige leeftijd seksueelheeft misbruikt, hebben woedende buurtbewoners zn ruiten ingegooid en de inboedel kort en klein geslagen.

De man heeft geloof ik slechts 10 maanden gezeten voor zn daad. Daarnaast had ie ook al eerder 2,5 jr gekregen wegens poging tot doodslag.

Het ging om de Graafse wijk in Den Bosch.

De man vertelde ook voor de camera dat ie zn vrouw (moeder van het misbruikte meisje), geregeld vol op dr gezicht slaat wanneer ie kwaad is.

Ik citeer;

Dan geeft ik dr niet zomaar een draai om dr oren, maar geeft dr een paar petsen met mn vuist vol op dr gezicht.

De woning van de man wordt op dit moment beschermd door politie.

Tja.....een lynchpartij is soms stukken beter dan afwachten wanneer Justitie zo'n man veroordeeld tot een kinderstraf. (of niet veroordeeld kunnen krijgen :rolleyes: )

• Topic Starter Topic Starter
Wil dr ff aan toevoegen dat het stel in kwestie een gezamenlijk IQ heeft dat nog te laag is om de veters te kunnen strikken.

Leviathan zei:
Wil dr ff aan toevoegen dat het stel in kwestie een gezamenlijk IQ heeft dat nog te laag is om de veters te kunnen strikken.

Dat zal dan ook wel de reden zijn geweest dat ie dit ff kwijt moest op de nationale tv ??? Wat een mong**l....kennelijk in de meedere betekenissen van het woord

Aardig van justitie dat ze dit soort mensen weer vrijlaten. En de politie mag de rotzooi weer gaan opruimen.

Ja, het lijkt er steeds meer op dat de enige manier is om misdaad aan te pakken het recht maar in eigen hand te nemen is.

Gerechtigheid!!

Wat een randdebiel die vent zeg!! En die moeder van dat meisje laat haar eigen dochter in de steek.

En die zoon was nog dommer!! :D

Naga zei:
Dat zal dan ook wel de reden zijn geweest dat ie dit ff kwijt moest op de nationale tv ??? Wat een mong**l....kennelijk in de meedere betekenissen van het woord

hier doe je de mong*len toch echt te kort mee hoor. ;)

de politie heeft die man zelfs aangeraden om het huis te verlaten toen ze op de hoogte waren van deze uitzending

en dan ondertussen wel lopen mauwen tegen SBS6 dat zij dit veroorzaakt hebben...wat een gelul :moon: ...de oorzaak ligt in het jarenlang laten dooretteren van dergelijke misstanden door de overheid, nee liever thee drinken dan maatregelen nemen :mad:

Hahahaa jaaa die aflevering heb ik ook gezien, doodschieten die mensen.

Meestal zit ik met een glimlach op mijn gezicht te kijken, omdat het TUIG altijd verliest, of ze moeten hun woning uit, of in de cel, heerlijk, daar krijg ik een brede glimlach van op mijn gezicht.

Tja, ik kijk sowieso niet naar dat soort programma's, simpelweg omdat ze mijn kijkcijfer niet waard zijn.

Het is inderdaad een zeer trieste situatie, maar als men het recht in eigen hand gaat nemen, hoe terecht dat soms ook is, is het einde zoek.

hoorde net op de radio dat de situatie ginds in holland nogal oververhit is ivm deze toestanden, hoe zit de vork nu juist in de steel?

Brutez zei:
Tja, ik kijk sowieso niet naar dat soort programma's, simpelweg omdat ze mijn kijkcijfer niet waard zijn.

Het is inderdaad een zeer trieste situatie, maar als men het recht in eigen hand gaat nemen, hoe terecht dat soms ook is, is het einde zoek.

Die mensen nemen NOOIT terecht het recht in eigen handen, allemaal in de cel gooien!

Hoezo is dat programma "jouw kijkcijfer" niet waard? ???

Santoz zei:
hoorde net op de radio dat de situatie ginds in holland nogal oververhit is ivm deze toestanden, hoe zit de vork nu juist in de steel?
Hier hebben we zo`n fijne burgemeester die, in samenwerking met de woningbouw, besloten heeft iedereen die een paar wietplantjes op zolder heeft, uit huis te zetten. Compleet met kinderen en al.
En als dan blijkt dat zo`n pedo gewoon vrolijk in zijn huis mag blijven zitten, komt de buurt in opstand. Het feit alleen al dat ie zoiets op tv verkondigt was al voldoende om de boel `s te verbouwen, maar die rekening is ongeveer vereffend. Wat er daarnaast gebeurt heeft vooral met het kromme beleid van de burgemeester te maken.
En daarbij vinden de meesten het wel spannend om even te rellen.
De vorige keer dat het daar raak was had het een andere reden. Toen werd Pierre Bouleij door de politie doodgeschoten en richtte de woede van vrienden en bekenden zich tegen de politie.
De dagen daarna waren het voornamelijk sensatiezoekers en mensen uit de rest van het land en wellicht is dat vanavond weer het geval.
Ik zag in ieder geval 30 ME-busjes klaarstaan naast de Gamma.

Terug
Naar boven