XXL Nutrition

Android op Windows Mobile 6.5 toestel.

mustiboy

Dutch Bodybuilder
Waardering
24
Lengte
1m74
Massa
81kg
Vetpercentage
10%
Ik heb een Samsung b7620 Armani toestel met WM 6.5 . Ik wil nu android hierop installeren alleen weet ik niet hoe te beginnen. Iemand die er verstand van heeft en mij op weg kan helpen? ???

Waarom denk je dat je Android kan draaien op een Windows Mobile telefoon?

Android17and18.jpg

Als er een rom voor is kan het probeer daar eerst achter tekomen, vervolgens hoop ik dat je redelijk engels kunt lezen in *computer taal* en zou ik als ik jou was eerst maar eens heel goed gaan inlezen, vervolgens kun je rustig op je gemak gaan proberen!

Hou wel in je achter hoofd dat je je telefoon gewoon echt kunt slopen!

edit: Ook al is er een rom, lees effe goed de logs door..
Sommigen ondersteunen niet al je telefoon functies!
Daarnaast is het ook niet slecht om effe de post door telezen
van de des betreffende rom om niet voor verrassingen komen testaan

Laatst bewerkt:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 16:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

Als er een rom voor is kan het probeer daar eerst achter tekomen, vervolgens hoop ik dat je redelijk engels kunt lezen in *computer taal* en zou ik als ik jou was eerst maar eens heel goed gaan inlezen, vervolgens kun je rustig op je gemak gaan proberen!

Hou wel in je achter hoofd dat je je telefoon gewoon echt kunt slopen!

Mijn omnia 2 is echt traag met windows mobile, wordt hij dan sneller met android?

• Topic Starter Topic Starter
Het probleem is dat er geen specifieke ROM beschikbaar is voor de Omnia/Armani toestellen. En er is al helemaal geen een toestel van deze type met Android te bespeuren op het net. Afwachten dan maar. Opzich voldoet WM 6.5 prima , alleen er zijn zo weinig goede apps voor WM op Omarket. En op de eigen Marketplace van Microsoft kosten de nuttige apps al gauw een paar euro. Afwachten maar.

Het probleem is dat er geen specifieke ROM beschikbaar is voor de Omnia/Armani toestellen. En er is al helemaal geen een toestel van deze type met Android te bespeuren op het net. Afwachten dan maar. Opzich voldoet WM 6.5 prima , alleen er zijn zo weinig goede apps voor WM op Omarket. En op de eigen Marketplace van Microsoft kosten de nuttige apps al gauw een paar euro. Afwachten maar.

mmm, weet je hardware specificaties van die telefoons?
Zou vast wel een andere telefoon waar wel android op gedraaid word met zelfde hardware specs, je zou dan een rom kunnen proberen, mits je je WM 6,5 goed backupt (met de zelfde boodschap als eerder in dit topic!)

• Topic Starter Topic Starter
mmm, weet je hardware specificaties van die telefoons?
Zou vast wel een andere telefoon waar wel android op gedraaid word met zelfde hardware specs, je zou dan een rom kunnen proberen, mits je je WM 6,5 goed backupt (met de zelfde boodschap als eerder in dit topic!)

Zou jij een passende versie kunnen vinden voor een telefoon met deze specificatie http://www.portablegear.nl/reviews/Samsung_B7620-Giorgio-Armani.htm Uiteraard ga ik een back-up maken. Ik ben een leek op dit gebied . Maar ik ga het wel stap voor stap uitvoeren zoals beschreven op de vorige links.

En bedoel je een back up met een programma in het toestel zelf? Of een andere soort back up?

Kan die site niet bezoeken:mad:.
Kan het wel of niet?

Bedankt.

sorry ik stond nog ingelogged met mijn username.even uitgelogged en weer opgezocht de page voor je.ik zelf ga niet lezen voor je of het wel of niet kan,ik geef alleen de link zodat je zelf kunt doorlezen of het wel of niet kan.

sorry ik stond nog ingelogged met mijn username.even uitgelogged en weer opgezocht de page voor je.ik zelf ga niet lezen voor je of het wel of niet kan,ik geef alleen de link zodat je zelf kunt doorlezen of het wel of niet kan.

Ik dacht omdat jij die link poste dat jij ook wist of het mogelijk was.
Je hoefde ook geen uitleg te geven of wel kon, gewoon ja/nee:rolleyes:.

BTW op die site staat wel dat er enkele mensen een android besturing systeem hebben gemaakt, zit vol met bugs. Het is ook helemaal niet meer actief, denk dat iedereen het heeft opgegeven.

@Mustiboy; denk dat je beter een nieuwe telefoon kunt halen met android erop. Ik geef zelf iig de hoop op.

Terug
Naar boven