MuscleMeat

'animal test' niet meer te koop?

Jeetje, 21 zakjes voor 85 euro! Moet wel heel bijzonder spul zijn.

ALRI Lipolitic Whey protein, is ook nergens meer te koop in NL of BE, weet iemand waarom??? Werd takkedroog van die whey, egt de beste die ik ooit heb gehad:D

Toendertijd bij sportfood gekocht meen ik ;)

ALRI Lipolitic Whey protein
dat is de fatburner whey van alri

alri produceerd die neit meer als ik het goed heb.

het is niet toegestaan in NL helaas. ik weet zo niet door welk ingredient

ik kan het nergens meer vinden ???

Ik heb het enkele maanden geleden nog bij XXL kunnen krijgen. 2 potten en kracht ging merkbaar omhoog. Als je een goede vervanger zoekt kan ik Activate Xtreme aanraden. Best ook 2 potjes achter elkaar. (heb van beide supps een log bijgehouden in de supplementen logs...

Heb ook wat test. sups geprobeerd, o.a. Animal Test, maar merkte enkel een verhoogd libido.
Maar ik heb maar 1 pot Animal Test op. Biejest had er 2, zo uit mijn hoofd, misschien werkt dat beter.
Maar daar kan Biejest meer over zeggen. :)

Als je test. omhoog wilt gooien dan moet je naar mijn mening toch aan de AAS.

85€ voor een test booster...???
tis maar wat de gek dr voor geeft blijkbaar....

word ook nog aangeraden om 2 potten te gebruikten:eek:

voor minder haal je een veel betere "booster":p:D

doe maar duuur! hahaha

Heb ook wat test. sups geprobeerd, o.a. Animal Test, maar merkte enkel een verhoogd libido.
Maar ik heb maar 1 pot Animal Test op. Biejest had er 2, zo uit mijn hoofd, misschien werkt dat beter.
Maar daar kan Biejest meer over zeggen. :)

Als je test. omhoog wilt gooien dan moet je naar mijn mening toch aan de AAS.

Heb inderdaad 2 potten achter elkaar genomen destijds. Kracht is zeker omhooog gegaan, maar je kan beter voor Activate Xtreme gaan. Is stukken goedkoper en werkt eigenlijk even goed.

Zie je wel, ik heb je log nog goed onthouden. :D
Ben je niet bang voor undercover PH / AAS?

Zie je wel, ik heb je log nog goed onthouden. :D
Ben je niet bang voor undercover PH / AAS?

Bwa, ik denk gewoon dat ze strenger en strenger zullen worden op de supplementenmarkt. Straks kan je volgens mij nog geen pre-workout meer krijgen omdat dat te fel op amfetamines begint te lijken...

Voor het moment vertrouw ik de produkten van Universal wel :-)

Terug
Naar boven