Fitness Seller

Anime freaks hier?

UpToTheTop

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Zijn hier nog andere animefreaks? Voor sommige lijkt anime misschien een zeer kinderachtige bezigheid. Dit dacht ik in het begin ook. Maar na een keertje eens een paar episodes van een serie te hebben gezien, kon ik niet meer stoppen met kijken:D Als je kijkt, welke zijn het dan?

One piece a must see, echt geniale humor :D inmiddels zijn ze al bij episode 375 dus kan je nog even vooruit.

Ook Hajime no ippo is een aanrader, mijn twee favorieten in ieder geval.

• Topic Starter Topic Starter
NIce:D momenteel ben ik hajime no ippo aan het kijken:D Echt ubernice serie, ik zit aan episode 36 en vind het nog altijd een top serie.

dragonballz is toch ook anime?

Enkel City Hunter.

Wil me daarin niet te hard in verdiepen, omdat het fanpubliek enkel bevolkt is door freaks of nature.

Gundam wing blijft mijn favoriet. :)

Zijn hier nog andere animefreaks? Voor sommige lijkt anime misschien een zeer kinderachtige bezigheid. Dit dacht ik in het begin ook. Maar na een keertje eens een paar episodes van een serie te hebben gezien, kon ik niet meer stoppen met kijken:D Als je kijkt, welke zijn het dan?

dit vind ik zo'n kortzichtige onzin

ikzelf kijk op het moment bleach en naruto(vind alleen dit soort leuk, andere zooi als prince of tennis :gay: :gay: )..jammer van al die fillers in de zomervakantie, vooral die bij naruto zijn lame. Maar goed nu zitten we weer op de mainstoryline en is de aktie weer los gebarsten :D

bleach is trouwens net zo goed als DBZ...dat wil wat zeggen over de kwaliteit van die serie :)

Ik zou zeggen download Veoh player eens op http://www.veoh.com/downloadFlow.html .. dan hoef je alles niet te downloaden en kan
je alles online gestreamed kijken.

= alles in je temp map van je windowsprofiel opslaan, bekijken en na afsluiten van de pagina automatisch verwijderen...
kan je het imo beter downloaden van een site, zodat je het binnen een paar jaar nog eens kan herbekijken uit nostalgie

die site die ik gaf, zijn files van ~30-60 mb in RM(vb) formaat
met Grab++ van Orbit Downloader kan je de filmpjes van Veoh op pc opslaan als flv bestanden trouwens
orbit portable: http://w13.easy-share.com/1701331665.html

Ik wil bleach nog wel eens kijken

nu bezig aan de nieuwe Fist of the North Star series:p

Shin Hok*to no Ken:D

Ik heb redelijk recent eindelijk Robotech op DVD bemachtigd.
Vroeger helemaal verslaafd aan... Geniale shizzle :)

wat ik vroeger wel damn nice vond was die serie met ninja achtige fighter met zijn kruisachtige litteken op z'n wang

en teknoman

voor de rest ken ik er niets van :$

Vroeger wel:
Guyver, Vampire Hunter D, Urotsukidoji... eigenlijk al die oude Kiseki en Manga zooi en natuurlijk DBZ.

Terug
Naar boven