XXL Nutrition

Anna is a bot

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
echt een schijt lied :D

• Topic Starter Topic Starter
Nee kerl....luister hem maar een paar keer :D

Wat een gay :roflol:

GAY:D

lol, wat een lied zeg :p
wel leuk vrouwtje

nog nooit gehoord, draaien ze dat echt ???

niet in België, hier hebben ze nog smaak :p

Ik vindt het wel een lekker nummer :D

Ik heb hem gelijk gedownload :D

paas hem ff door, ik zit elke keer met die flash te k*tten....mp3tje roels wel

:hedbang: :hedbang: :hedbang: :hedbang:

leuk nummertje :hedbang: :hedbang: :hedbang: :hedbang:

k*tecto..

spawn miniature neutron bomb.. implant in head.. detonate..

Is dat een amateur project ofzo ? Lijkt me alleszinds redelijk succesvol ... op dat IRC kanaal zitten zomaar eventjes 700 mensen ..

???

Die gast is in mum van tijd ontiegelijk bekend geworden. Zelfs de nederlandse zenders draaien dit nummer al

Wel grappig dat zoiets kleins zo kan ontplooien... Ik gun het hem wel :)

Zelfde geldt voor dat nummer numa numa jeeeeeej (dragostea din tei) Dat nummer was een hit in de spaanse costa's vorig jaar zomer gemaakt door 3 knapen uit het oostblok :)

Laatst bewerkt:
Ik ben geen bot, maar kan wel hard bannen. Gaat die homo nou ook een song over mij zingen?

BassHunter is the pseudonym of the Swedish musician and DJ Jonas Altberg, born in 1984, in Halmstad, Sweden.
BassHunter describes his own music as eurodance, but others also classify it as hard dance. According to himself, he makes the music on his own computer using the program Fruityloops. He started making music in 1999 and he released his first album – The Bassmachine – through his own home page in 2004.
Altberg has been diagnosed with Tourette syndrome – a condition he spent a lot of energy dealing with while growing up and has only gradually overcome[1]..

http://en.wikipedia.org/wiki/Basshunter

Gezellig ventje dus met Tourrette :

't*fus, pl**ris, cholera, ik ben t*ring beroemd aan het worden k*t homo's' zei hij in een interview.

Kom nie HaTuH

Terug
Naar boven