XXL Nutrition

Antibiotica en test/primo

MonoC

Dutch Bodybuilder
Waardering
23
Zit in de 2e week test/primo en sinds vrijdag koorts gekregen.
Geen test flu, maar blijkbaar een keelontsteking.
Dokter heeft me amoxicillin voorgeschreven, maar als ik vndg geen koorts meer zou hebben zou ik ze niet beginnen nemen.
Ik moest gisteren 2ml primo zetten, maar omdat ik zo hoge koorts had heb ik ze overgeslagen. Vandaag normaal 1ml test.
Wat zouden jullie doen?
Heb op sommige plaatsen ook wat bloeduistortingen, sommige waar er geprikt geweest is ook, iemand ervaring mee?
Heb gisteren wel alles gegeten wat niet los of vast zat...
Advies aub

Thx

Vraag het gewoon aan je doctor?

gewoon doorgaan , zelf meedere keren al gehad

• Topic Starter Topic Starter
Thx en die 2ml primo van gisteren zo laten of vandaag zetten, samen met test e?

maakt niet uit

Mn dokter is op de hoogte van het gebruik, maar wat zal hij nu zeggen denk je?
Die zal adviseren om onmiddellijk te stoppen natuurlijk, hij is er zo al niet voor te vinden.

Zo natuurlijk is dat stoppen niet in week 2. Hij weet ook dat 4 weken nakuren met Nolva weer extra medicijnen zijn en weer een verstoring van je hormoon balans. Antibiotica is denk ik een dag of 10. Eet gezond, slaap veel en train heel rustig die dagen. Ik denk niet dat de dokter wil dat je perse stopt. Vraag het hem.

Koorts is weg, ga geen antib starten.
Straks gewoon terug verder doen en test zetten. De primo van vrijdag zal zo wel geen drama zijn dat die overgeslagen is.

Bedankt alvast

Iemand nog een gedacht over die bloeduistortingen? Of is dit enkel vd koorts?

Iemand nog een gedacht over die bloeduistortingen? Of is dit enkel vd koorts?

Ik heb daar ook last van, als ik on ben krijg ik veel sneller blauwe plekken.
Heeft ook wel met de sport te maken die ik beoefen, maar ik merk gewoon nu ik on ben dat ik veel sneller blauwe plekken krijg.

Zou ook wel graag willen weten hoe dit komt, misschien verhogde spierspanning huid zit strakker om de spieren?

Ik heb daar ook last van, als ik on ben krijg ik veel sneller blauwe plekken.
Heeft ook wel met de sport te maken die ik beoefen, maar ik merk gewoon nu ik on ben dat ik veel sneller blauwe plekken krijg.

Zou ook wel graag willen weten hoe dit komt, misschien verhogde spierspanning huid zit strakker om de spieren?

Ik vermoed verminderde bloedstolling.

Lap, terug koorts. Vrouwtje is al om de antibiotica.
Voor zover ik gevonden heb geen interactie met testosteron.

kan prima

ik weet niet wat je doelen zijn maar met 2ml primo en 1ml testo kom je niet ver denk ik? Primo minimaal 400/600 pw

ff nog ter info anti biotica's werken sowieso al zeer slecht bij keel ontstekingen omdat in dat gebied vrij weinig bloedvaatjes te vinden zijn. Probeer evt een spoelmiddel als superrol of chloorhexidine. Supergoor maar na een paar dagen gaat het echt beter. Tijdje pfeifer gehad dus ik weet dat keelontstekingen hel kunnen zijn. (ala alles in de blender en heel veel pudding en gemalen fruit eten.)

ik weet niet wat je doelen zijn maar met 2ml primo en 1ml testo kom je niet ver denk ik? Primo minimaal 400/600 pw

Ma woe en vrij 2ml primo en zat 1ml test

---------- Post toegevoegd Sat 16 Jun 2012 om 15:34 ----------

ff nog ter info anti biotica's werken sowieso al zeer slecht bij keel ontstekingen omdat in dat gebied vrij weinig bloedvaatjes te vinden zijn. Probeer evt een spoelmiddel als superrol of chloorhexidine. Supergoor maar na een paar dagen gaat het echt beter. Tijdje pfeifer gehad dus ik weet dat keelontstekingen hel kunnen zijn. (ala alles in de blender en heel veel pudding en gemalen fruit eten.)

Had ik ook al gedacht. Dr heeft het me toch voorgeschreven...

Terug
Naar boven