MuscleMeat

antivirus

fitnessboy18

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
hallo weet ook iemand wat het beste antivirus programma is. heb zelf avg en norton geprobeerd maar haalt niet altijd alles eruit karma voor die gene die mij een link geeft naar dat programma ;):P

McAfee Antivirus

• Topic Starter Topic Starter
ja maar heb je de link ook naar dat programma ;)

Ik gebruik NO32 en heb nooit ergens last van

Ik gebruik Norton Antivirus Corporate Edition
Die gebruikt weinig sources van je pc.

Free AV werkt perfect. Heb in 2 pc winkels gewerkt en in nog een ander IT bedrijf waar ik geregeld virussen moest verwijderen.

Norton is leuk maar identificeerd maar weinig virussen IMO. En wanneer ie er 1 vindt is het nog de vraag of ie em kan verwijderen :S

Nadat ik een pc gescand had met Norton, vond ie geen virussen. Vervolgens nog een keer gescanned met Free AV, vond ie 40-50 geïnfecteerde virusbestanden :)

Is je pc al besmet? Check mijn link maar ff in me sig. That should do the trick meestal.

www.freeav.com

kaspersky? niemand.. ?

fitnessboy18 zei:
hallo weet ook iemand wat het beste antivirus programma is. heb zelf avg en norton geprobeerd maar haalt niet altijd alles eruit karma voor die gene die mij een link geeft naar dat programma ;):P

www.pandasoftware.com
links onder staat active scan!
Gratis online scanner, have fun!(volg wel de instructies op.)

PeterV zei:

Kaspersky behoort tot de top. Probleem is dat Kas gewoon veel teveel systeembronnen opzuipt van de meeste computers en overdreven vaak elk bestand checkt en dat kost tijd op je PC. Wachten is niet leuk.

Ik ben erg tevreden over NOD32 maar momenteel test ik Bit Defender V9, omdat hun online scanner toch wat verrassende resultaten heeft laten zien.

Beide progs kun je zo van me krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb nu nod32 erop. en even afwachten of het allemaal goed gaat en anders maar een andere erop. hij vond in iedergeval geen virus :P

Terug
Naar boven