MuscleMeat

Apocolypse World War II

supermario

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
214
Lengte
1m74
Massa
80kg
Binnenkort op National Geographic Channel, Apocolypse World War II Week.

Aangezien ik dit altijd wel interessant vind zijn er hier misschien ook nog andere die dit ook boeit.

[Link niet meer beschikbaar]

Apocalypse: WWII

Ga mee terug in de tijd van 1939 tot 1945. Een oorlog die naties verenigde en verscheurde, waarbij vele doden zijn gevallen en vele heldendaden zijn verricht. De zesdelige serie Apocalypse: World War II geeft aan de hand van authentieke ingekleurde archiefbeelden de harde realiteit van de oorlog weer. Dankzij de bijdrage van een aantal privé-verzamelaars en archivisten heeft National Geographic Channel nooit eerder vertoonde oorlogsbeelden gerestaureerd en ingekleurd. Apocalypse: World War II toont onder andere zeldzame opnames van het bloedbad van Katyn in Rusland, de evacuatie van het Britse expeditieleger vanuit Duinkerke, de inhumane behandeling van Franse soldaten die door de Nazi's gevangen waren genomen en de opoffering van Sovjet-soldaten bij Stalingrad.

In World War II Week gaat tevens de documentaire Churchill's German Army en het tweeluik Nazi Art Theft in première. Volg het verhaal van de 10.000 Duitsers en Oostenrijkers die alles opgaven om samen met de geallieerden tegen Hitler te vechten en de systematische diefstal, opzettelijke vernieling en redding van Europese kunstschatten.

Zeer interessant! Lees er ook veel over en natuurlijk veel docu!
Thnx ik ga ook het in de gaten houden.

gr

Dat is wel een goed onderwerp bedankt voor de tip! zal kijken of ik het kan kijken.

Fett, heb zelf alleen wel genoeg van ww2, begint me de neus uit te hangen :)

• Topic Starter Topic Starter
vond dit er ook erg interessant uitzien!

Ik ga hier echt ff voor zitten. Ik heb er nu al zin an. :P

21.00 zondag, 6 september 2009.

Ja snap ik, maar deze docu heeft dan weer zeldzame opnames en nooit eerder vertoonde oorlogsbeelden gerestaureerd en ingekleurd. Dat is wel leuk.
Hmm ja, hoorde ook iets van hd ofzo, toch maar keertje kijken dan hehe

Terug
Naar boven