Fitness Seller

apotheek gezocht!!!!!!

michael

Cool Novice
Waardering
0
mannen,,
ben vandaag al naar meer dan 5 apotheken geweest en ze zeggen allemaal het zelfde. Dat je een recept nodig hebt voor spuiten en naalden.
kreeg het nergens mee. weet 1 van jullie een äpotheek in den haag of omstreken die nog wel leverd. zelf mijn oude apotheek waar ik mijn gereedschap laast had gehaald deed moeilijk.
zit echt met mijn probleem zit nu midden in mijn kuur en heb nog genoeg naalden voor een week. dus mannen help me even

In de omgeving Den Haag zou ik het niet weten, maar bij mij in de buurt (omgeving Amsterdam) kan je het bij elke apotheek krijgen.
Dus als je het echt nergens kan krijgen zou ik toch kijken in een andere stad.

Het maakt niet uit naar welke apotheek ik ga, ik krijg ze altijd gewoon mee.

• Topic Starter Topic Starter
ze zeide dat alles strenger is geworden. weet niet wat ze daar mee bedoelde maar vind het wel klote

michael zei:
mannen,,
ben vandaag al naar meer dan 5 apotheken geweest en ze zeggen allemaal het zelfde. Dat je een recept nodig hebt voor spuiten en naalden.
kreeg het nergens mee. weet 1 van jullie een äpotheek in den haag of omstreken die nog wel leverd. zelf mijn oude apotheek waar ik mijn gereedschap laast had gehaald deed moeilijk.
zit echt met mijn probleem zit nu midden in mijn kuur en heb nog genoeg naalden voor een week. dus mannen help me even

Ik heb ze een weekje of 4 geleden gehaald in Apotheek Mariahoeve (in het winkelcentrum Mariahoeve).
Geen probleem hoor. Overigens heb ik nog nooit gehoord dat je daar een recept voor nodig hebt. Wel, zo vertelden ze me, als ik ze wil declareren bij de ziektekosten verzekering .... maar dat was ik niet van plan.

Een recept voor naalden? Iedereen moet toch vrij kunnen steken? :D

Even zonder dollen, sommige apotheken hebben een afspraak met de GGD&GD simpelweg om overlast van junks te voorkomen die de apotheek platrennen.

De apothekers zeggen: ga maar naar de GG&GD (als je er uitziet als een junk) en tegen de rest: receptje.

In Spanje is mijn vaste apotheek-baas begonnen met grof meer voor de naalde te rekenen, domme man, ik ga zo naar een andere op de hoek, er zijn er zat.

Spencer.nl staat bij mijn vrienden erg goed bekend.

michael zei:
mannen,,

je woont in zoetermeer,
dan kan je gewoon langs spencer.nl gaan, ze zitten op de Stephensonstraat 10 (bij het bedrijventerrein)

michael zei:
mannen,,

Heb er zelf nog nooit problemen mee gehad ik bestel ze meestal in dozen tegelijk. Verzin anders gewoon een lulverhaal dat je een tato zaak hebt ofzo en dat je dat ze nodig hebt voor de verdovingen te zetten ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
mannen bedank het is gelukt hoor kan ze gewoon op halen bij spencer.
dus kan mijn kuur gewoon af maken heb wel een lesje geleerd. SOOR EERST DAT JE ALLES IN HUIS HEBT VOOR DAT JE BEGINT. het is nu bij mij goed af gelopen. lekker zeg!!!!
:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Spencer is duur qua verzendkosten enzo..

Gewoon ff die Roidrage laten zien! Duidelijk zijn dat ze ze maar gewoon meegegeven! dat volgens de wet ze ze gewoon mogen verkopen!! EN SNEL EEN BEETJE!! ander kom je terug met wat extra gasten!

zeggen ze ;)

Precies!! En ik ga hier niet weg voordat ik heb waarvoor ik kom!!

En als ze het dan geven zeg je dat je niet zoveel moeite heb gedaan om er dan ook nog eens voor te betalen! Dus GRATIS!

Champ zei:
Spencer is duur qua verzendkosten enzo..

Gewoon ff die Roidrage laten zien! Duidelijk zijn dat ze ze maar gewoon meegegeven! dat volgens de wet ze ze gewoon mogen verkopen!! EN SNEL EEN BEETJE!! ander kom je terug met wat extra gasten!

hij betaalt geen verzendkosten, want hij woont zelf al in zoetermeer, dus kan hij ze gewoon ophalen ;)

Hier in A'Dam is de apotheek op de Prinsengracht opgegaan in de DA drogist in de Leidsestraat (muurtje doorbroken).

Daar deden ze zojuist helemaal niet moeilijk en stelden ze geen vragen. Helaas voor mij hadden ze geen 0,8*0,4 naalden (als dan niet icm 5ml spuit). Maar geen nood, ze noteerden het en morgen na 11'en liggen ze klaar.

Top dus!

:thumb:

soms doen ze wel moelijk mr ls je zelf een spuit en nld mee hebt geven ze wel.

Terug
Naar boven